شنبه 15 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توليد انبوه جديدترين سامانه موشک کروز دريايی با نام "ظفر" آغاز شد، مهر


خط توليد انبوه سامانه موشک کروز دريايی "ظفر"، با حضور وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمين روز از ايام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح خط توليد انبوه سامانه موشک کروز دريايی ظفر افتتاح و تحويل‌دهی اولين سری آن با حضور سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح و سردار علی فدوی فرمانده نيروی دريايی سپاه در سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار وحيدی در مراسم افتتاح اين خط توليدی، در جمع خبرنگاران گفت: همانگونه که اعلام کرده بوديم، خط توليد موشک کروز دريايی با نام ظفر امروز افتتاح شد. موشک ظفر يک موشک ضدکشتی، کوتاه‌برد و راداری است که قادر است اهداف کوچک و متوسط را با دقت بسيار بالا هدف قرار داده و منهدم کند.

وزير دفاع، قابليت نصب بر روی انواع شناورهای سبک و تندرو، وزن کم با قابليت ضد جنگ الکترونيک بالا و قدرت تخريب فوق‌العاده را از ويژگی سامانه موشک کروز ظفر ذکر کرد و افزود: اين سامانه صد در صد بومی و بدست توانمند متخصصين زبده و کارآمد سازمان صنايع هوافضا طراحی و ساخته شده است.

وحيدی در ادامه افزود: موشک ظفر پس از شليک با کاهش ارتفاع به مرحله کروز رسيده تا از ديد دشمن پنهان بماند و در مرحله پايانی پس از کشف هدف در ارتفاع پايين هدف را منهدم می‌کند.

وزير دفاع با اشاره به سرعت عمليات و قابليت‌های تاکتيکی اين سامانه گفت: موشک ظفر قادر است هر ۳ ثانيه به صورت تکی و چندتايی اهداف را مورد اصابت قرار دهد.

وحيدی طراحی، ساخت و توليد انبوه سامانه موشک کروز دريايی ظفر را ظفرمندی ديگری برای صنايع هوافضای وزارت دفاع و سلاح جديدی توصيف کرد که توانمندی عملياتی و قدرت تحرک و چابکی نيروهای دريايی کشورمان را به نحو چشمگيری ارتقا می‌دهد.

وحيدی با قدردانی از مديران و متخصصان اقتدارآفرين سازمان صنايع هوافضا در طراحی و توليد انواع موشک‌های مورد نياز نيروهای مسلح، اين دستاورد مهم را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، نيروهای مسلح و ملت شريف ايران تبريک گفت و افزود: موفقيتی را که امروز شاهد هستيم، به برکت توکل به خداوند قادر متعال، پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مجاهدت بی‌وقفه فرزندان رشيد ملت ايران در سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع حاصل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016