سه شنبه 18 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: حداد عادل تلاش زيادی برای حذف من کرد، اعتدال

علی مطهری با مطرح کردن احتمال تغيير نام جبهه منتقدان دولت گفت: اين نامگذاری اوليه است قرار است در اين خصوص بحث کنيم و احتمالا نام تغيير می کند.

وی در ادامه هرگونه رايزنی با بزرگان اصولگرا را برای تاسيس اين جبهه رد کرد و گفت: بزرگتر از ما کسی نيست که بخواهيم با او مذاکره ای داشته باشيم و همچنين هيچ گونه ارتباطی با رييس مجلس نداريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مطهری تاکيد کرد: سعی داريم از افراد مشترک کمتری در ليست خود استفاده کنيم و تنها در موارد نادری اين کار را خواهيم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی برخی گروهها از جمله حزب مردمسالاری و اصلاح طلبان برای قرار دادن نام وی وساير اصولگرايان منتقد در ليست خود گفت: من از ابتدای نام نويسی در انتخابات عرض کردم مستقل خواهم آمد و اما ممکن است اسم من در چند ليست باشد و بنده اشکالی نمی بينم؛ البته ما با هيچ کس از جمله اصلاح طلبان ائتلاف نخواهيم کرد.

مطهری همچنين به دلايل حذف اصولگرايان منتقد از ليست جبهه متحد اشاره کرد و گفت: در کميته ۸+۷ تصميم حذف ما، تصميمی جمعی بوده، اما آن مقدار که بنده مطلع هستم و شنيده ام آقای حداد عادل تلاش زيادی برای حذف بنده کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016