یکشنبه 23 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت بانك مركزي با ارائه كمك ارزي به شركت‌هاي هواپيمايي، ایلنا

ایلنا: رئیس انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی از موافقت بانک مرکزی برای کمک ارزی به شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.

سید عبدالرضا موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: منتظریم دولت و بانک مرکزی برای پرداخت ارزی به شرکت‌های هواپیمایی کمک کنند.

وی تصریح کرد: بانک مرکزی با این موضوع موافقت کرد و اگر این اتفاق رخ دهد شرایط شرکت‌های هواپیمایی نسبتا تثبیت می‌شود.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی به افزایش ۵ تا ۲۵ هزار تومانی قیمت بلیت هواپیما اشاره کرد و گفت: این افزایش قیمت مربوط به شرکت‌های هواپیمایی نیست و فقط برای خدمات فرودگاهی است که به فرودگاه‌های کشور تعلق می‌گیرد که این مبلغ در سال‌های گذشته در پروازهای داخلی2.5 درصد بوده است که با مصوبه مجلس مبنی بر افزایش بلیت هواپیما این رقم به یک رقم تثبیت شده رسید که برای پروازهای داخلی ۵ هزار تومان و پروازهای خارجی ۲۵ هزار تومان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسوی درباره اتفاق اخیر پرواز تهران-اصفهان- جم گفت: انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی اعتراض خود را به شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام كرده است.

وی ادامه داد: بدهی شرکت‌های هواپیمایی باید پرداخت شود اما نباید مردم قربانی این اتفاقات باشند چون وظیفه همه ما ارائه خدمات به مردم است.

گفتنی است حدود دو هفته گذشته هواپیمای مسیر تهران- اصفهان-جم از تهران به سمت فرودگاه اصفهان پرواز می‌کند كه پس از فرود در فرودگاه اصفهان اعلام می‌شود به دلیل بدهی شرکت هواپیمایی آسمان به فرودگاه اصفهان اجازه ادامه مسیر داده نمی‌شود که این امر سرگردانی ۳ ساعته مسافران را در پی داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016