دوشنبه 24 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی زمينی سپاه: کارکنان سپاه هنگام استفاده از وسايل ارتباط جمعی مراقب دشمن باشند، ايلنا

کليه کارکنان سپاه بايد در استفاده از وسايل ارتباطی به هنگام مبادله اطلاعات، مراقب دشمن باشند.


ايلنا: فرمانده نيروی زمينی سپاه گفت: کليه کارکنان سپاه بايد در استفاده از وسايل ارتباطی به هنگام مبادله اطلاعات، مراقب دشمن باشند.

به گزارش ايلنا، گردهمايی کارکنان ستاد نيروی زمينی سپاه با هدف گراميداشت ۲۰ بهمن سالروز عمليات غرورآفرين والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه صبح امروز دوشنبه در حسينيه امام خمينی(ره) ستاد نيرو برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراسم پس از عرض خيرمقدم مسئول حفاظت اطلاعات نيروی زمينی سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نيروی زمينی طی سخنانی ضمن تبريک ايام الله دهه فجر و حضور گسترده مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن، گفت: عليرغم تبليغات گسترده رسانه‌های بيگانه و نيت پليد بدخواهان نظام مردم فهيم و بصير ايران با حضور گسترده خود در راهپيمايی تمامی توطوه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

پاکپور در ادامه سخنان خود با اشاره به فلسفه نامگذاری بيست بهمن به روز حفاظت اطلاعات در سپاه، تصريح کرد: بيست بهمن سالروز عمليات غرورافرين والفجر ۸ است که در اين عمليات بزرگ به علت رعايت اصول حفاظتی دشمن غافلگير شد و اين پيروزی عظيم و باورنکردنی به دست آمد.

فرمانده نيروی زمينی سپاه با مقايسه دو عمليات والفجر مقدماتی و الفجر ۸، گفت: اساسی ترين عامل موفقيت عمليات والفجر ۸ رعايت اصول حفاظتی بود.

پاکپور حفاظت گفتار، رفتار، حيطه بندی، اختفا و پوشش را از جمله اصول حفاظتی خواند و اظهار داشت: در صورت اطلاع دشمن از موقعيت و وضعيت ما پيروزی ما با زحمت و تلفات فراوانی همراه خواهد بود.

وی افزود: دشمن امروز تجهيزات و امکاناتی را در سطح دنيا توزيع کرده است که به وسيله آنها از جمله اينترنت، تلفن همراه و... بهره برداری اطلاعاتی می‌کند و اين هشداری است که کليه کارکنان بايد در استفاده از وسايل ارتباطی به هنگام مبادله اطلاعات، مراقب دشمن باشند.

فرمانده نيروی زمينی سپاه در پايان تأکيد کرد: کليه عزيزانی که در سپاه مشغول خدمت هستند اعم از سرباز و پاسدار بايد توجه داشته باشند که همواره مورد توجه دشمن هستند و بايد با رعايت کامل مسائل حفاظتی دشمن را در دسترس به اهداف خود مأيوس کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016