سه شنبه 25 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش لحظه به لحظه اتفاقات ۲۵ بهمن، رهانا

خانه حقوق بشر ایران
گزارش لحظه به لحظه اتفاقات ۲۵ بهمن در تهران و سایر نقاط ایران


ساعت ۱۴: میدان فردوسی تهران چهار اتوبوس نیروی یگان ویژه پیاده و مستقر شد ‎ه است. حضور نیروهای ضد شورش با لباس‌های سیاه به وفور در این میدان به چشم می‌خورد.

ساعت ۱۴: امید دهدارزاده فعال سیاسی شب گذشته به خاطر دیوارنویسی به مناسبت سالگرد ۲۵ بهمن بازداشت شده است.

ساعت ۱۴٫۱۰: حضور زیر پل کالج تهران یک اتوبوس آماد و پشیتبانی سپاه همراه با نیرو مستقر شده است ‎. نیروهای لباسی شخصی و نظامی در خیابان خارک مستقر شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ساعت ۱۴٫۱۵: تارنمای جرس از حضور گسترده نیروهای نظامی و امنیتی در تهران گزارش داده است. بنابر این گزارش نقاط مرکزی تهران، از حدود ظهر سه شنبه به طور محسوسی فضای امنیتی به خود گرفته و لباس شخصی های موتور سوار و همچنین یگان های ویژه پاسداران، ضمن مانور و گشت های خیابانی، در برخی نقاط مستقر شده اند.

ساعت ۱۴٫۳۰ حضور نیروهای امنیتی و نظامی و لباس شخصی در اکثر میدان‌ها و خیابان‌های اصلی تهران بسیار زیاد است.

ساعت ۱۵: اطراف تئاتر شهر تهران و چهار ولی‌عصر نیروهای امنیتی مستقر شده‌اند. دو اتوبوس یگان ویژه نیز در این محل است.

ساعت ۱۵: خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب را از بالا و پایین نیروهای امنیتی بسته‌اند و حضورشان در این مناطق چشم‌گیر است.

ساعت ۱۵: عکس حضور نیروهای امنیتی در میدان انقلاب در ساعت ۱۵ عصر

ساعت ۱۵:۱۰: میدان هفت تیر تهران نیز نیروهای امنیتی زیاد به چشم می‌خورند و در این میدان مستقر شده‌اند ‎.

سلاعت ۱۵٫۱۵: سه راه طالقانی، روبروی فرهنگستان هنر، اتوبوس یگان ویژه در خیابان است و در اطراف این خیابان پر از نیروهای امنیتی است.

ساعت ۱۶: تمام باجه‌های تلفن حدفاصل میدان انقلاب تا خیابان فردوسی قطع شده است و هیچ‌کدام کار نمی‌کند.

ساعت ۱۶٫۳۰: در چهار ولی‌عصر نیروهای امنیتی از رفت و آمد مردم در ایستگاه مترو و پیاده‌روهای مشغول فیلم‌برداری هستند.

ساعت ۱۶٫۳۰: استقرار نیروهای گارد ویژه در میدان آریاشهر و خیابان ستارخان از ساعت ۱۲ آغاز شده است.

ساعت ۱۶:۳۵: حدود ۳۰ تا ۴۰ موتور سوار لباس شخصی باموتور ۱۰۰۰ با پرچم همراه با سر و صدا و ایجاد رعب و وحشت به سمت جنوب خیابان ولی‌عصر حرکت کردند.

ساعت ۱۶:۴۰: حضور گسترده مردم در چهار راه ولی عصر منجر به ایجاد ترافیک و افزایش نیروهای امنیتی شده است. نیروهای امنیتی در بسیاری از خیابان‌ها جلوی برپایی هرگونه تجمعی را گرفته‌اند.

ساعت ۱۶:۴۰: حضور مردم در میدان ولی عصر تهران به نحو چشم‌گیری در حالی افزایش است و ترفیک سنگینی در این منطقه ایجاد شده است.

ساعت ۱۶٫۴۰: سایت رادیو فردا گزارش داده سات که در تازه‌ترین حلقه از فشارهای حکومت جمهوری اسلامی علیه شهروندان ایرانی، از شامگاه دوشنبه ۲۴ فروردین، پیام‌های هشدارآمیزی از طریق ایمیل برای ده‌ها شهروند ایرانی داخل و خارج از ایران از جمله شماری از فعالان رسانه‌ای ارسال شده که حاوی هشدار در مورد «فعالیت‌های غیرقانونی» است.

ساعت ۱۷: خیابان تخت طاووس تهران مملو از نیروهای امنیتی است و مردم به صورت پراکنده در این خیابان حضور دارند. همچنین گفته می‌شود در میدان انقلاب تهران درگیری مختصری بین نیروهای امنیتی و مردم روی داده و چندین تن نیز بازداشت شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016