چهارشنبه 26 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران صادرات نفت به شش کشور اروپايی را قطع کرد، پرس‌تی‌وی

جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جدیدترین تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بخش‌های انرژی و بانکداری ایران، صادرات نفت به شش کشور اروپایی، هلند، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، یونان و پرتغال را متوقف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمهوری اسلامی ايران در واکنش به تحريم‌های اخير اتحاديه اروپا عليه بخش‌های انرژی و بانکی ايران، صادرات نفت خام به شش کشور اروپايی را متوقف کرده است.

جمهوری اسلامی ايران از روز چهارشنبه (۲۶ بهمن، ۱۵ فوريه) صادرات نفت به کشورهای هلند، اسپانيا، فرانسه، ايتاليا، يونان و پرتغال را قطع کرد.

وزير نفت ايران پيش از اين درباره قطع صادرات نفت اين کشور به برخی از کشورهای اروپايی خبر داده بود.

رستم قاسمی روز شنبه با تاکيد بر اين که ايران هيچ گونه نگرانی برای فروش نفت ندارد، تصريح کرد: صادرات نفت ايران به برخی کشورهای اروپايی قطع خواهد شد.

وزير نفت ايران با بيان اين که با گذشت ۳۳ سال از پيروزی انقلاب ايران، اين کشور هيچ گاه تسليم فشارهای امريکا و برخی از کشورهای غربی نشده است، گفت: سالهاست که امريکايی ها صنعت نفت ايران را تحريم کرده اند و از ايران خواسته اند که از حقوق خود عقب نشينی کند و بر اين خواسته خود پافشاری کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016