دوشنبه 1 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس ستاد انتخابات: تأييد صلاحيت ۳۲۹۹ نفر از ثبت نام کنندگان نمايندگی مجلس، ايسنا

رئيس ستاد انتخابات کشور گفت:‌ از مجموع ۵۳۹۵ نفری که نام نويسی کرده‌اند، تاکنون صلاحيت ۳۲۹۹ نفر تأييد شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد صولت مرتضوی با اعلام اين خبرافزود: از مجموع نمايندگان کنونی مجلس ،۲۶۱ نفر برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کردند ، ۲۵ نفر ثبت نام نکردند و دو نفر هم انصراف دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: ‌از مجموع ۲۶۱ نماينده فعلی مجلس که برای انتخابات مجلس نهم نام نويسی کرده‌اند صلاحيت۳۳ نفر تاکنون احراز نشده است.

مرتضوی در ادامه با اشاره به اين‌که از مجموع ۲۵ فرايند انتخابات ۲۴ فرايند آن در همه حوزه‌های انتخابيه، تمام رايانه‌ای برگزار می شود، ‌افزود: ‌در۱۰ درصد حوزه های انتخابيه ، تنها فرايند باقی مانده يعنی اخذ رأی نيز رايانه ای خواهد بود.

به گزارش ايسنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وی تعداد حوزه‌های انتخابيه کشور را ‌۲۰۷ حوزه اعلام کرد و گفت‌: همچنين از ۴۶ هزار و ۹۲۴ صندوق ، ‌۳۲ هزار و ۹۳۶ صندوق ثابت و ۱۳ هزار و ۹۸۸ صندوق سيار است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016