چهارشنبه 3 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو زندانی در استان مازندران به دار آويخته شدند، هرانا

خبرگزاری هرانا - روز گذشته اسدالله جعفری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از اعدام دو زندانی در اين استان خبر داد.

بامداد روز سه شنبه، دوم اسفندماه، دو نفر در شهرهای ساری و تنکابن که به اتهام تجاوز به عنف از سوی شعبه‌ی دوم کيفری استان مازندران به اعدام محکوم شده بودند، به دار آويخته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش مهر، دادستان عمومی و انقلاب مازندران با اعلام اين خبر در مورد يکی از اعداميان گفت: "محکوم عليه که در همسايگی محکوم له سکونت داشته، پس از ازدواج خواهر محکوم له به بهانه اينکه چند قطعه عکس خواهرش در اختيار او بوده با وی تماس گرفته و درخواست برقراری ارتباط نامشروع می‌کند."

وی افزود: "محکوم عليه از اين روی با تهديد اعلام می‌کند چنانچه محکوم له به خواسته شيطانی‌اش عمل نکند اقدام به انتشار عکس‌ها می‌کند."

جعفری اظهارداشت: "به موجب دادنامه‌های صادره از شعبه‌ی دو کيفری استان و تاييد آن در يکی از شعب ديوان عالی کشور، هر دو محکوم عليه به اعدام محکوم شدند که اين احکام با استيذان از رئيس قوه‌ی قضاييه در شهرهای ساری و تنکابن به اجرا در آمد."

دادستان مرکز مازندران بيان داشت: "تقاضای عفو دو محکوم عليه در کميسيون عفو و بخشودگی قوه قضاييه مطرح که مورد پذيرش قرار نگرفت."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016