سه شنبه 9 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگذشت وحيد ميرزاده، فعال ملی مذهبی، سايت ملی مذهبی

مهندس وحيد ميرزاده، فعال باسابقه ملی مذهبی درگذشت.

به گزارش خبرنگار ما، مهندس ميرزاده از چهره‌های شناخته شده ملی مذهبی در کرمانشاه و از همراهان قديمی مهندس عزت الله سحابی، دوشنبه شب در بيمارستان لاله تهران درگذشت.

مرحوم وحيد ميرزاده از پژوهشگران تاريخ سياسی معاصر ايران بود. وی بعد از ابتلا به سرطان، و با وجود عمل جراحی ريه و دو دوره شيمی درمانی، جان به جان آفرين تسليم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهندس ميرزاده از محققانی بود که در خصوص نهضت ملی شدن صنعت نفت پژوهش‌های ارزشمندی در قالب مقاله و کتاب از خود بجای گذاشت.

وی در دوره اصلاحات، از جمله نامزدهای شناخته شده ی نيروهای ملی مذهبی در کرمانشاه بود که ردصلاحيت شد. او همچنين از اعضای فعال شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرد بود.

مهندس ميرزاده از فعالان انقلاب اسلامی، و ازجمله نزديکان دکتر حبيب الله پيمان و اعضای اسبق جنبش مسلمانان مبارز در دور نخست فعاليت در ابتدای انقلاب، و دبير سرويس تاريخ نشريه ايران فردا به مديرمسئولی مهندس عزت الله سحابی بود.

مرحوم وحيد ميرزاده فارغ التحصيل مهندسی ساختمان بود. وی پس از مهندس عزت الله سحابی، هاله سحابی و هدی صابر، چهارمين کنشگر ارشد ملی مذهبی است که در سال ۱۳۹۰ فوت می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016