چهارشنبه 10 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه سال بی اعتنايی به نامه زندانيان سياسی کردستان، موکريان

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - پس از گذشت حدود سه سال از ارسال نامه چند تن از زندانيان سياسی کرد به يکی از نمايندگان مجلس، تاکنون پاسخی از جانب وی به اين نامه ها داده نشده است.

براساس اخبار رسيده به آژانس خبری موکريان، زندانی کرد عثمان مصطفی پور در نامه ای که در خرداد ۸۸ برای قسيم عثمانی نماينده فعلی بوکان در مجلس شورای اسلامی، ارسال نموده خواستار پيگيری پرونده خود توسط اين نماينده در مراجع قضايی شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عثمان مصطفی پور که حدود ۲۰ سال است به اتهام عضويت در حزب دمکرات، در زندان اروميه بسر می برد اخيراً در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکريان اظهار داشت که تاکنون و پس از سپری شدن نزديک به سه سال از تحويل اين نامه به دفتر قسيم عثمانی، هيچگونه پاسخی نه به صورت کتبی و نه شفاهی برای اينجانب و خانواده ام ارسال نشده است.

از سوی ديگر هادی امينی زندانی بوکانی نيز، که سال ۸۸ طی نامه ای به نماينده بوکان خواستار پيگيری مشکلات خود از جمله عدم اعطای مرخصی و عدم ارائه دادنامه و... شده بود، در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکريان ضمن بيان اظهارات مشابهی، از بی پاسخ ماندن نامه تاکنون و عدم پيگيری آن توسط قسيم عثمانی طی اين سه سال، سخن گفت.

يادآور می گردد هادی امينی به اتهام همکاری با پژاک از طرف دادگاه انقلاب مهاباد به پنج سال حبس محکوم شده بود که هم اکنون در زندان رجايی شهر کرج، ماه های واپسين حکم خود را سپری می نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016