چهارشنبه 10 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری شديد ارتش آزاد سوريه با واحدهای ويژه نظاميان دولتی در حمص، العربيه

دبی-العربيه.نت - منابع امنيتی سوريه و مخالفان روز چهارشنبه ۲۹-۲-۲۰۱۲ در دو گزارش جداگانه از درگيری شديد "ارتش آزاد سوريه" با گردان های ويژه رژيم اين کشور در منطقه بابا عمرو شهر حمص خبر دادند.

فعالان سوری در گزارش خود گفته اند که رژيم سوريه پيش از آغاز درگيری مبادرت به قطع کليه وسايل ارتباطاتی از جمله موبايل و اينترنت در حمص کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش ارتش آزاد سوريه توانسته است پس از دفع حملات واحدهای ويژه رژيم اين کشور، مواضع مهم منطقه بابا عمرو را تحت کنترل خود درآورد.

اين گزارش افزود هلی کوپترهای نظامی سوريه در اين درگيری شرکت کردند.

محمد الحمصی يکی از فعالان سياسی سوريه در گفت گو با خبرگزاری رويترز در منطقه بابا عمرو با تاييد درگيری شديد در اين منطقه ، گفته است که هم اکنون درگيری ميان ارتش آزاد سوريه و واحدهای نظامی رژيم با اسلحه های سبک و سنگين در جريان است.

از سوی ديگر ديده بان حقوق بشر سوريه و شورای عمومی انقلاب سوريه در دو گزارش جداگانه از شنيدن صدای تير اندازی و توپ خانه در منطقه بابا عمرو ، الخالديه و البياضه خبر دادند.

بر اساس گزارش شورای عمومی انقلاب سوريه نيروهای نظامی اين کشور يک تونل مخفی را که مخالفان از آن برای رساندن مواد دارويی وغذايی استفاده می کردند، کشف و منفجر کردند.

بر اثر اين انفجار تعدادی از افرادی که در آن تونل قرار داشتند زخمی شدند.

همچنين نيروهای امنيتی سوريه روز چهارشنبه تعدادی از معترضان را در حومه های دمشق و حماه پس از يورش به منازل آنها ، بازداشت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016