جمعه 12 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: انشاء الله نتيجه انتخابات هماني باشد كه مردم مي‌خواهند، ایلنا

ایلنا: آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش با حضور در مسجد جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در مسجد جماران رأی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به صندوق انداخت.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پس از انداختن راي خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم با شركت مردم در انتخابات، مجلس به محلی تبدیل شود كه در شرايط خاص كشور بتواند تاثير گذار باشد و مشكلات كشور را حل کرده و آينده انقلاب را تضمين كند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بیان اینکه انشاء الله نتيجه انتخابات هماني باشد كه مردم مي‌خواهند و همان رايي باشد كه به صندوق مي اندازند،گفت: اگر نتیجه همانی باشد که مردم در صندوق می اندازند انشاء الله مجلس خوبي خواهيم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: مردم ، دلسوز نظام ،انقلاب، اسلام و ايران هستند و براي من هم همراهي و همدلي ملت و مسئولان مهم است. جريانات سياسي هم مي‌توانند با نقادي و ارائه مطالب درست به بهتر شدن وضع كشور كمك كنند.

هاشمي رفسنجاني در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و خبرنگاران گفت: خداوند به همه ما توفيق دهد كه راه انقلاب را در نظر داشته و آن را حفظ كنيم و اجازه ندهیم زحمات فراوان نيروهاي مجاهد انقلاب و فداكاري‌هاي خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، ْآزادگان از دست برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016