یکشنبه 21 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وكیل متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی استعفا داد، ایسنا

تهران-وكیل متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی اخیر از ادامه مسوولیت خود در این پرونده استعفا داد.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده كه صبح امروز - یكشنبه - در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، گفت: چهارشنبه غروب در بازداشتگاه به من اعلام كردند كه وكیل من از وكالت در این پرونده انصراف داده است و من وكیلی ندارم.

قاضی سراج با قطع سخنان متهم به او گفت: این موضوع باید به دادگاه ابلاغ می شد اما هنور ابلاغ نشده و گویا وی سمت جدیدی گرفته است.

متهم پاسخ داد: طبق ادعای وكلیم، وی به علت كمبود وقت و عدم مطالعه پرونده، از پذیرش وكالت من انصراف داده است.

قاضی در پاسخ به این درخواست متهم افزود: تا این لحظه انصراف وكیل به دادگاه اعلام نشده است و اگر نماینده دادستان در این زمینه توضیحاتی دارند، ارائه كنند.

نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: هیچ منعی برای مطالعه پرونده ها توسط موكلین وجود ندارد و به اكثر وكلای پرونده حتی تلفنی اعلام كردیم كه بیایند و پرونده را مطالعه كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه كرد: در مورد وكیل متهم ردیف اول نیز پیغام داده شد تا بیاید و پرونده را مطالعه كند اما گویا وی به دوستان خود اعلام كرده است كه حق الوكاله ای این پرونده ممكن است حرام باشد و دوست ندارد مال نامشروع وارد زندگی اش شود و استعفای وكیل متهم ردیف اول پرونده درست است.

پس از پایان اظهارات نماینده دادستان، متهم ردیف اول ادامه داد: به هر حال آقای قاضی، من وكیل ندارم و فقط یك نكته را بگویم كه چرا بانك صادرات بخشنامه خود را درباره ال سی ها به ما ابلاغ نكرده بود؟

قاضی افزود: اگر می خواهید دفاع كنید، باید به همه موارد پاسخ دهید.

متهم نیز در پاسخ گفت: دفاع نمی كنم و اجازه دهید در جلسه بعد با حضور وكیل خود به اتهامات پاسخ دهم.

قاضی در پاسخ به درخواست متهم افزود: از نظر دادگاه منعی در این زمینه وجود ندارد و به شما اجازه داده می شود در فرصت كافی مطالعه و با اختیار وكیل از خود دفاع كنید.

دومین جلسه محاكمه متهمان پرونده فساد بزرگ مالی امروز - یكشنبه - با حضور 'عباس جعفری دولت آبادی' دادستان عمومی و انقلاب تهران در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016