شنبه 27 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فلاحيان در واکنش به تحريم سوئيفت: غربی‌ها توان ايران در بستن تنگه هرمز را دست کم نگيرند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير اسبق اطلاعات به غر‌بی‌ها هشدار داد که ايران در پاسخ به بستن شبکه سوئيفت، از همه ابزارهای ممکن برای مقابله به مثل استفاده خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام علی فلاحيان در واکنش به انسداد شبکه ارتباط بانکی بين‌المللی توسط اتحاديه اروپا در چارچوب تحريم‌های جديد کشورمان به خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس گفت که "بستن سوئيفت بين‌الملل مانند بستن آبراه‌های بين المللی است".

وی تصريح کرد: اگر آمريکا يا اروپا به خود اجازه می‌دهند برای تأمين خواسته‌هايشان حقوق بين‌الملل را زير پا بگذارند، ايران هم ممکن است هر جا که بتواند اقدام به مقابله به مثل کند.

فلاحيان بر همين اساس به غربی‌ها هشدار داد که توان ايران در بستن تنگه هرمز را دست کم نگيرند.

وزير اسبق اطلاعات به رئيس جمهوری آمريکا توصيه کرد چنانچه از تبليغات جنگ‌طلبان جمهوری خواه می‌ترسد، به جناح صلح‌طلب جمهوری خواه مانند جريان "ران پل" هم توجه کند.

فلاحيان همچنين به اوباما متذکر شد که "صلح‌طلبان در جامعه آمريکا بيشتر از صهيونيست‌ها و جمهوری خواهان جنگ‌طلب طرفدار دارند".

وی تصريح کرد: مردم آمريکا و اروپا می‌دانند ايران بمب اتم ندارد و هر اقدامی در جهت تحريم و تهديد کشورمان موجب تشديد بحران اقتصادی غرب خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016