سه شنبه 1 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تبریک هیلاری کلینتون به مناسبت عید نوروز، بی بی سی

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا پیام نوروزی خود را امروز دوشنبه ۲۹ اسفندماه منتشر کرد.

خانم کلینتون در این پیام خطاب به کسانی که نوروز را جشن می گیرند گفت: "مردم ایالات متحده در استقبال از فرصتهای این سال جدید و امکانات تقویت پیوندهای خانوادگی و دوستی به شما می پیوندند."

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت که آمریکا در حالی که با چالش های تازه روبرو می شود، به حمایت خود از حقوق جهانی بشر و آزادی بیان، حقوقی که مروج صلح، پیشرفت و سعادت هستند، متعهد می ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیام هیلاری کلینتون با "نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز" که معمولا مردم ایران از آن برای تبریک سال نو استفاده می کنند، تمام می شود.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد هم در پیام نوروزی خود با اشاره به تغییرات و ناپایداری جهانی در مناطقی که نوروز در آنها جشن گرفته می شود، گفت است که در چنین زمان سختی، پیام صلحی که در قلب این مراسم جای دارد بسیار مهم است.

دبیرکل سازمان ملل در پیام خود تاکید کرده که نوروز یاد آور این واقعیت است که "همه ما باید با هم برای رسیدن به آینده ای بهتر تلاش کنیم".

ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا نیز پیشتر در وبسایتی که وزارت امور خارجه بریتانیا در آستانه سال نوی ایرانی با هدف ایجاد امکان برقراری ارتباط و گفتگوی مستقیم با ایرانی ها راه اندازی کرد، عید نوروز را تبریک گفته بود.

باراک اوباما هم هر سال، سال نو را به ایرانی ها تبریک می گوید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016