پنجشنبه 3 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن سه تن از تکاوران سپاه در شمال غرب کشور، فارس

خبرگزاری فارس: سردار محمد پاکپور فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پيامی، شهادت سه تن از تکاوران لشکر ۱۷ علی بن ابيطالب(ع) در منظقه شمال غرب را تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن پيام فرمانده نيروی زمينی سپاه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

الذين آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبيل‌الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجةً عندالله و اولئک هم الفائزون

سال ۱۳۹۰ در حالی گذشت که برای پاک شدن خاک ايران از لوث وجود دشمنان و مزدوران، نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنی چند از مخلص‌ترين و رشيدترين جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز اين سرزمين در امنيت و آسايش در راه اعتلا و پويايی کشور گام بردارند.

کوههای سر به فلک کشيده و قله‌های سپيدپوش شمال غرب کشور اگر زبان بگشايند، شنيدنی‌های افسانه‌گون از ايمان راسخ و رشادت اين رزمندگان جان بر کف دارند.

رزمندگان رشيد لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) قم در اين ميدان کارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشيدند و در آخرين لحظات اين سال نيز سه تن از رزمندگان دلير اين لشکر در قله‌های سپيد شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسيدند تا نام‌شان بر جريده سروقامتان تاريخ تا ابد سبز شود.

اين جانب شهادت اين فرزندان رشيد ملی ايران را به پيشگاه مقام معظم فرماندهی کل قوا، همرزمان و به خصوص خانواده‌های معزز شهيدان تبريک و تسليت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه ايزد منان صبر جميل و اجر جزيل خواستارم.

به گزارش فارس سه تن از تکاوران اين لشکر به نام‌های روح‌الله شکارچی، سعيد غلامی شهروز و محمد سليمانی در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات جاسوسان شمال‌غرب کشور و در سرمای شديد اين منطقه در حال امدادرسانی به مردم و سربازان گرفتار در برف به شهادت رسيدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016