سه شنبه 8 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد زيدآبادی و مهدی محموديان به مرخصی نوروزی آمدند

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: دکتر احمد زيدآبادی روزنامه‌نگار زندانی و دبيرکل سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) و سيد مهدی محموديان روزنامه نگار زندانی بند ويژه امنيتی زندان رجايی شهر کرج (گوهردشت) عصر امروز آزاد شدند.

به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، دکتر احمد زيدآبادی و سيد مهدی محموديان دو زندانی سياسی بند ويژه امنيتی زندان رجايی شهر کرج، ساعت ۶ عصر امروز و برای سپری کردن مرخصی يک هفته ای نوروزی از زندان آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده اين زندانيان درخواست کتبی خود برای اعطای مرخصی نوروزی به اين دو زندانی سياسی را پيش از ايام نوروز به مقامات قضايی ارائه کرده بودند که به علت برخی ناهماهنگی های موجود در دادستانی، ايشان موفق به حضور در کنار خانواده های خود در شب سال جديد نشدند.

مرخصی نوروزی اين دو زندانی سياسی روز پانزدهم فروردين ماه پايان خواهد يافت و ايشان پس از پايان مدت مرخصی می بايد خود را به زندان معرفی کنند.

بسياری ديگر از زندانيان سياسی بند ويژه امنيتی زندان رجايی شهر کرج در حالی با وجود پيگيری خانواده های خود از امکان برخورداری از مرخصی کوتاه مدت نوروزی محروم شدند که پس از ارائه درخواست مرخصی نوروزی از سوی خانواده های ايشان، از جانب مسئولان قضايی قول مساعد برای مهيا کردن امکان آزادی موقت ايشان داده شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016