دوشنبه 12 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه الوندی، مادر مهدی محموديان بازداشت شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - "فاطمه الوندی" مادر مهدی محموديان، زندانی سياسی محبوس در زندان رجايی شهر کرج، از سوی ماموران امنيتی بازداشت شد.

فخرالسادات محتشمی پور، فعال سياسی اصلاح طلب و همسر مصطفی تاج‌زاده، امروز دوشنبه دوازدهم دی ماه در وبسايت شخصی خودش از بازداشت فاطمه الوندی، با حکم دادستانی خبر داده است.

مادر مهدی محموديان در حالی بازداشت شده که طی دو سال گذشته بارها از طريق دادستانی پيگير مرخصی استعلاجی برای فرزندش بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی محموديان به علت افشاگری در خصوص وقايع بازداشتگاه کهريزک، ۲۵ شهريور ماه در منزل شخصی اش بازداشت و زندان اوين منتقل شد. وی که هم‌اکنون در زندان رجايی شهر کرح به سر می‌برد، به اتهام "اجتماع و تبانی عليه نظام" به تحمل ۵ سال حبس تعزيری محکوم است.

گفتنی ست مهدی محموديان به علت شرايط نامساعد زندان بخشی از ريه خود را از دست داد. سرانجام چندی پيش با انتقال وی به بيمارستان موافقت شد.

فاطمه الوندی چندی پيش در خصوص آخرين وضعيت فرزندش در گفتگو با رسانه‌ها گفته بود "با توجه به شرايط زندان و ناراحتی جسمانی‌اش می‌دانم که شرايط خوبی ندارد و نياز به مرخصی و استراحت کامل دارد تا دوران نقاهت خود را در منزل با آرامش بگذراند. خود دکترها هم گفتند اگر در هوای آزاد نگهداری نشود و در فضای بسته و غيربهداشتی بماند امکان برگشتن آن ناراحتی ها زياد است. شرايط زندان را هم که می دانيد چه جوری است و شرايط خوبی ندارد مگر اينکه خود بچه ها و همبندی ها به هم برسند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016