پنجشنبه 24 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيغام ويژه ملک عبدالله به پاکستان: اگر واردات از ايران را متوقف کنيد، تمام نيازهايتان را برآورده می کنم

عربستان سعودی از دولت پاکستان خواسته است که در مورد تصميم خود مبنی بر ادامه همکاری با ايران در حوزه انرژی تجديد نظر کند.

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه داون پاکستان نوشت: عربستان سعودی از دولت پاکستان خواسته است که در مورد تصميم خود مبنی بر ادامه همکاری با ايران در حوزه انرژی تجديد نظر کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، پيام ملک عبدالله پادشاه عربستان در اين خصوص از طريق عبدالعزيز بن عبدالعزيز معاون وزير خارجه عربستان به مقامات ارشد پاکستان منتقل شده است.

بر اساس اين گزارش، ملک عبدالله پيشنهاد "بسته ی جايگزين" را برای برطرف کردن نيازهای رو به رشد پاکستان در حوزه انرژی داده است تا اين کشور پروژه های واردات گازی، برقی و نفتی خود با ايران را متوقف کند.

همچنين، معاون وزير خارجه عربستان پيشنهادی مبنی بر اعطای وام و ساخت تاسيسات نفتی برای خروج پاکستان از بحران اقتصادی و انرژی را داده است.

روزنامه داون پاسکتان در ادامه به نقل از منابع خود نوشت: اين پيشنهادات در جلسات مشترک وزرای عربستان و پاکستان در حال بررسی است.

شاهزاد عبدالعزير بن عبدالعزيز گفتگويی رو در رو با يوسف رضا گيلانی نخست وزير پاکستان و هيئتی بلندپايه داشت که طی آن پيغام ويژه ملک عبالله را به آنها منتقل نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016