یکشنبه 27 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای مجازات شلاق در ملاءعام دو شهروند در شاهرود

خبرگزاری هرانا - حکم شلاق دو شهروند، امروز يکشنبه ۲۷ فروردين ماه، در شهرستان شاهرود و در ملاءعام به اجرا درآمده است.

بنا بر گزارش دادگستری استان سمنان، ۹۹ ضربه شلاق در ملاءعام مجازات "غ. د" فرزند "م" و "ج. ک" فرزند "ج"، ۲ متهم پرونده‌های اعمال منافی عفت بود که پس از تاييد توسط ديوان عالی کشور در ملاء عام به اجرا در آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين پرونده‌ها که محکومان با حکم شعبه چهارم دادگاه کيفری استان سمنان و شعبه اول دادگاه کيفری مستقر در شاهرود به شلاق در ملاءعام محکوم شده بودند که پس از رسيدگی به درخواست تجديدنظر محکومين در ديوان عالی کشور، محکوميت آنان تائيد و در يکی از ميادين شهرستان شاهرود به اجرا در آمد.

روابط عمومی دادگستری استان سمنان در اين باره افزوده است: "ارتکاب اينچنين اعمال منافی عفت توسط مجرمين موجب جريحه دار شدن احساسات و خواست عمومی جهت مجازات اين افراد شده بود که پيگيری، تسريع در روند رسيدگی به اين پرونده و در ‌‌نهايت اجرای قاطعانه احکام صادره، پاسخ دستگاه قضايی استان به خواسته‌های مردم شريف و اقدامی در جهت پيشگيری از ارتکاب چنين جرايمی در استان فرهنگی و مذهبی سمنان می‌باشد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016