شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محروميت از تحصيل و اخراج از دانشگاه فرشيد عبدی‌فرد، دبير انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد دانشگاه بهشتی

بر اساس خبر دريافتی، در پی فشار بر تشکل‌های دانشگاهی و فعالان دانشجويی و پيرو خبر برنامه تسخير دفاتر انجمن اسلامی دانشگاه شهيد بهشتی توسط بسيج دانشجويی اين دانشگاه، فرشيد عبدی‌فرد، دانشجوی دانشگاه شهيد بهشتی و از اعضای انجمن اسلامی در پی حکم کميته انضباطی اين دانشگاه از تحصيل محروم و از دانشگاه اخراج شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرشيد عبدی‌فرد دانشجوی مقطع کارشناسی رشته اقتصاد بازرگانی در نامه‌ای به تاريخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۰ از سوی اداره‌ی امور آموزش دانشگاه شهيد بهشتی ضمن حکم کميته انضباطی اين دانشگاه از دانشگاه اخراج شد.

در حکم کميته انضباطی اين دانشگاه قيد شده است که فرشيد عبدی‌فرد به دليل تهمت و افترا، تشويش اذهان دانشجويان و توهين به رهبری ضمن نگارش مقالات و مطالبی در برد اختصاصی انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد و نيز به دليل کشيدن سيگار و انداختن گردن‌بند با ارسال اين حکم از نيم‌سال دوم سال تحصيلی ۹۰-۱۳۹۱ دانشجوی اين دانشگاه محسوب نمی‌شود.

لازم به ذکر است که نامبرده در سال ۱۳۸۹ نائب‌دبير انجمن اسلامی و از مهرماه سال ۱۳۹۰ تاکنون دبير انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتی بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016