شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کمیسیون تلفیق امروز پیشنهاد دولت برای سهم یارانه خانوار را بررسی می‌‍‌کند

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد که این کمیسیون در حال حاضر بررسی پیشنهاد دولت مبنی بر سهم 108 هزار میلیارد تومانی خانوار از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها را در دست بررسی دارد.

عماد حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیسیون تلفیق در جلسه امروز موضوع هدفمندی یارانه‌ها را در دستور کار دارد.

وی گفت‌: هم اکنون پیشنهاد دولت مبنی بر دریافت 135 هزار میلیارد تومان از هدفمندی یارانه‌ها در سال 91 به بحث گذاشته شده که دولت در این پیشنهاد سهم خانوار را 108 هزار میلیارد تومان و سهم تولید را 27 هزار میلیارد تومان عنوان کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسینی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دولت پیشنهاد مذکور را بدون ارایه جدول مشخص و تعیین سهم خانوار و تولید به کمیسیون تلفیق ارایه کرده بود که با مخالفت اعضای کمیسیون مواجه شد. در جلسه امروز نیز این پیشنهاد همچنان مخالفان جدی دارد و بعید است که به تصویب کمیسیون برسد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس یادآور شد: پیشنهادات دیگری در کمیسیون تلفیق برای تعیین درآمد دولت از هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد که از مبلغ 50 هزار میلیارد تومان تا 100 هزار میلیارد تومان است. البته رقم 100 هزار میلیارد تومان طرفداران کمی در کمیسیون تلفیق دارد.

به گفته حسینی محمدرضا فرزین رئیس کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت، میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و ابراهیم عزیزی معاونت نظارت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری در جلسه امروز کمیسیون تلفیق حضور دارند.

به گفته وی اعضای کمیسیون تلفیق در حال حاضر در حال گفتگو و تبادل نظر درباره پیشنهاد دولت هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016