شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد جنتي : دودستگي مسوولان، دودستگي مردم را به دنبال دارد

دبير شوراي نگهبان با تاكيد بر اينكه هيات حل اختلاف نمي‌تواند تعيين تكليف كند و تنها نظر مشورتي مي‌دهد، گفت كه دود اختلاف‌ مسوولان به چشم مردم مي‌رود.

آيت‌الله احمد جنتي در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد هماهنگي ميان دولت و مجلس اظهار كرد: هر اختلافي ميان مسوولان باشد دودش به چشم مردم مي‌رود. نتيجه‌ي وحدت و همدلي چيزي جز سود نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: بايد عاقل باشيم. بلوغ سياسي ما اقتضا مي‌كند اگر اختلاف نظري هم داريم تا جايي كه مي‌توانيم با تفاهم كار كنيم و در مقابل هم قرار نگيريم، زيرا دودستگي مسوولان، دودستگي مردم را به دنبال دارد.

دبير شوراي نگهبان در ارزيابي از نظر هيات حل اختلاف درخصوص اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها به اين پاسخ اكتفا كرد كه وظيفه‌ي هيات حل اختلاف اين است كه نظر مشورتي به رهبر بدهد و خودش نمي‌تواند تعيين تكليف كند كه اين كار انجام شود يا انجام نشود.

جنتي ادامه داد: هيات حل اختلاف نظر خود را به عنوان مشاور به مقام معظم رهبري پيشنهاد مي‌كند و ايشان تصميم مي‌گيرند و همه‌ي موضوعات اين‌گونه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016