دوشنبه 18 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليخانی عضو فراکسيون اقليت مجلس: گوشت کيلويی ۲۵۰۰۰ تومان نتيجه شعار "پول نفت بر سر سفره مردم" است

خبرگزاری مهر ـ عضو فراکسيون اقليت مجلس با بيان اينکه با توجه به قيمت افسانه ای نفت در دولت تهم و دهم مردم امروز در شرابط بد افتصادی قرار دارند گفت: يکی از شعارهايی که دولت در اوايل کار خود سر می داد اين بود که پول نفت را سر سفره مردم می آورد، گوشت کيلويی ۲۵۰۰۰ تومان پول نفت است؟

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله عليخانی نماينده مردم قزوين در مجلس هشتم با تشکر از مردم اين شهر به خاطر اينکه وی را در دوره های ۶، ۷ و ۸ مجلس انتخاب کرده بودند گفت: مردم در خصوص انتخابات اخير و آ‌نچه که در آن گذشت مطلع هستند و خود بهترين قاضی در مورد رائی که به صندوق انداخته‌اند هستند، لذا ديگر نيازی به پرداختن به اين جفای بزرگ را نمی‌دانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنان پايبند به آرمان های انقلاب و رهبری خواهم بود

وی با بيان اينکه من بيشترين نطق‌ها و تذکرات کتبی و شفاهی را در مجلس داشتم، گفت: با توجه به اينکه در دوره نهم به مجلس راه نيافته‌ام همچنان پايبندی خود را نسبت به آرمان‌های نظام و رهبری اعلام می کنم و همچنان در صحنه برای دوام و بقای اين نظام انقلابی و آرمانی خواهم بود.

با توجه به قيمت افسانه ای نفت مردم در شرابط بد اقتصادی قرار دارند

نماينده قزوين در مجلس هشتم همچنين در مورد عملکرد دولت نهم گفت:‌ يک دستی قوای سه گانه در جهت حمايت از دولت، درآمدهای بی‌سابقه و افسانه‌ای نفت (۶۵۰ ميليارد دلار) و همچنين اجرای سه برنامه ۵ ساله توسعه بعد از جنگ و تربيت مديران و کارشناسان خبره در طول عمر انقلاب همه اينها از فرصت‌هايی بود که اين دولت در اختيار داشت اما نتوانست از آن استفاده به جا و صحيح بکند و به حرکت‌های شعاری و اقدامات بی فايده دست زد.

وی افزود: زمانی که نفت گران می‌شود مردم توقع رفاه بيشتری دارند اما شرايط سخت اقتصادی برای آنان به ارمغان آورد که اين وضعيت گرانی و فشارهای ناشی از آن کمر مردم را خرد کرده است. چه کسی قادر است مرغ کيلويی بالای ۵ هزار تومان و گوشت کيلويی ۲۰ هزار تومان مصرف کند؟

عضو فراکسيون اقليت با اشاره به شعار دولت در اوايل کار خود گفت: دولت شعار داده بود که پول نفت را سر سفرهای مردم می‌آورد. آيا با توجه به اينکه نفت به قيمت افسانه‌ای رسيده است گوشت کيلويی ۲۵ هزار تومان پول نفت است که سر سفره مردم آمده؟ چه کسی جوابگو است.

علی رغم آمارهای نجومی دولت در مورد توليد اشتغال ۱۰۰ هزار نفر در سال گذشته بيکار شده اند

وی افزود: ‌در حالی که دولت آمارهای نجومی در مورد اشتغال اعلام می کند آقای محجوب گفته است که در سال ۹۰ فقط ۱۰۰ هزار نفر بيکار شدند.

ردپای بسياری از مديران دولتی در پرونده فساد/ مبارزه با فساد شعار دولت بود

وی با بيان اينکه يکی از شعارهای اين دولت مبارزه با فساد بوده است، گفت: امروز يکی از پرونده های فساد که آشکار شده رد پای بسياری از مديران دولتی در آن وجود دارد. اين در حاليست که همين دولت بسياری از انسانهای شايسته و خدمتگزار نظام را که عمر خود را برای انقلاب صرف کرده بودند متهم کرد.

عليخانی با اشاره به يکی از فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر اينکه با خائنين و دزدان کيسه ملت برخورد کنيد، گفت: ملت ايران در انتظار اين برخورد با عوامل اين فساد بزرگ هستند و دولت نيز بايد از پيشگاه ملت عذرخواهی کند.

وی با اشاره به يکی از نطق های خود در مجلس هفتم و خطاب به اصولگرايان يادآور شد: من در آن زمان به اصولگرايان گفته بودم که سرنوشت خود را به دولت گره نزنيد و با حمايت های بی منطق از دولت به خود لطمه نزنيد که به اين تذکر مشفقانه توجه نشد و الان شاهديم بخشی از اصولگرايان که حامی دولت بودند در شرايط امروز به منتقدان بزرگ دولت تبديل شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016