پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گسترش قراردادهای سفيد امضا در واحدهای توليدی

بيش از ۵۵ درصد کل قرارداد‌ها بين کارگران و کارفرمايان سفيد امضا منعقد می‌شود.


ايلنا: نايب رئيس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ايران اعلام کرد: بيش از ۵۵ درصد کل قرارداد‌ها بين کارگران و کارفرمايان سفيد امضا منعقد می‌شود.

علی دهقان کيا عضو هيات مديره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران در گفتگو با خبرنگار ايلنا ضمن بيان اينکه بيش از ۸۰ درصد کل بنگاه‌های کشور خرد و کوچک هستند ياد آور شد: گسترش قراردادهای سفيد امضا در اين بنگاه‌های اقتصادی نشان از بی‌اعتبار شدن قراردادهای کاری و فقدان امنيت شغلی کارگران دارد و از اهميت بالايی برخوردار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با تاکيد بر لزوم حمايت دولت از بنگاه‌های کوچک اقتصادی ياد آور شد: از دولت درخواست می‌شود تا با حمايت از بنگاه‌های توليدی موجبات تقويت بدنه توليد کشور را فراهم کند.

دهقان کيا با اشاره به افزايش تعداد کارگران قراردادی در بسياری از بنگاه‌های توليدی که فعاليت مستمر انجام می‌دهند خواستار انعقاد قراردادهای رسمی کار با اين کارگران شد و خاطرنشان ساخت: با انعقاد قراردادهای رسمی کار، کارگران از امنيت شغلی بيشتری برخوردار می‌شوند.

عضو هيات مديره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با بيان اين مطلب که کارگران پيمانی از امنيت شغلی پايداری برخوردار نيستند، خاطرنشان ساخت: دولت بايد از موضع کارگران مسئله امنيت شغلی را مورد توجه قرار دهد.

دهقان کيا ورود بی‌رويه کالاهای خارجی را موجب افزايش بيش از پيش نرخ بيکاری در کشور عنوان کرد و گفت: دولت بايد به منظور کاهش نرخ بيکاری از واردات بی‌رويه کالاهای خارجی به داخل کشور جلوگيری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016