جمعه 22 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار كاردار افغانستان به وزارت امور خارجه

در اعتراض به جوسازی های منفی رسانه ای افغانستان بر علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در كابل ، امروز (پنج شنبه) شاه مردان قل كاردار سفارت افغانستان در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

به گزارش ايلنا به نقل از اداره روابط عمومی وزارت امورخارجه، در این دیدار محسن پاك آیین رییس ستاد افغانستان وزارت امور خارجه با بیان نگرانی های جمهوری اسلامی ایران در مورد تبعات امنیتی پیمان استراتژیك آمریكا با افغانستان اظهار داشت: مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها نگرانی خود رانسبت به تهدیدات امنیتی آمریكا در منطقه و بخصوص ابقای پایگاه های نظامی در افغانستان را به مقامات این كشور اعلام و در مجامع بین المللی بیان كرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه فضا سازی های برخی رسانه ها علیه جمهوری اسلامی ایران را در مسیر اهداف كشورهایی كه قصد اخلال در روابط دوستانه و برادرانه تهران – كابل دارند خواند و گفت: امیدوارم این وضعیت از سوی دولت افغانستان مدیریت شود.

در این دیدار، شاه مردان قل كاردار سفارت افغانستان نیز ضمن تاكید بر ضرورت استحكام و تقویت مناسبات برادرانه دو كشور ، از اقدامات اخیر برخی رسانه های افغانستان ابراز تاسف كرد و گفت مراتب نگرانی جمهوری اسلامی ایران را به دولت افغانستان ابلاغ خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016