پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد جليلی: زمان برای اعمال فشار به ايران رو به پايان است

خبرگزاری فارس: دبير شورای عالی امنيت ملی کشورمان به غربی‌ها هشدار داد که در اظهاراتشان دقت کرده و دچار اشتباه محاسباتی نشوند و تصريح کرد: زمان برای اعمال فشار به ملت ايران رو به پايان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، سعيد جليلی دبير شورای عالی امنيت ملی کشورمان امروز (پنجشنبه) در اولين همايش ملی اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت در حال برگزاری است، با اشاره به تحريم‌های اعمال شده عليه ايران طی ۳۰ سال گذشته، گفت: آنهايی که احساس می‌کنند با تحريم‌ها می‌توانند به ملت ايران فشار وارد کنند، در زمين ما بازی می‌کنند؛ چرا که اين حرکت باعث می‌شود شکل گيری طرح جديد جمهوری اسلامی و کارآمدی آن در عرصه‌های مختلف سرعت بيشتری بگيرد که پيشرفت‌های ما حاصل همان انديشه تحريم است.

وی با اشاره به اظهارات مقامات غربی پس از گفت‌وگو‌های استانبول به آنها هشدار داد که در اظهاراتشان دقت کرده و دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

جليلی يادآور شد‌: آنچه در بغداد می‌توان پيش برد، گفت‌وگو برای همکاری و مبتنی بر حقوق مسلم ملت ايران است.

دبير شورای عالی امنيت ملی با اشاره به اظهارات مطرح شده مبنی بر اينکه زمان برای گفت‌وگو در حال پايان است، اظهار داشت: آنچه رو به پايان است زمان برای فشار به ملت ايران است. چرا که بدون شک مسير فشار به ملت ايران، موجب مقاومت و پيشرفت بيشتر ما خواهد شد.

وی گفت: ظرفيت‌های ايران برای جهان يک فرصت است تا آنها با استفاده از اين ظرفيت‌ها فرصت‌های جديد را برای خود خلق کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016