پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حذف ۱۰۰ نوع کالای خارجی از ليست فروشگاه‌های شهروند

- اگر مجوز صدور تبليغات کالاهای خارجی صادر می‌شود بايد ۳ برابر عوارض از آن‌ها دريافت کنند
- توليد‌کننده داخلی توليدات خود را ارتقاء دهند تا با افزايش کيفيت کالای ايرانی، استقبال مردم از اين اقلام افزايش يابد.

ايلنا: رئيس شورای عالی استان‌ها گفت: فروشگاه شهروند صد نوع کالای خارجی که مشابه آن در داخل توليد می‌شود را از ليست خود حذف کرده است از اين رو ساير فروشگاه‌ها مانند رفاه و زمزم نيز اين کار‌ها را دستور کار خود قرار دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، مهدی چمران در پنجاه و ششمين جلسه علنی شورای عالی استان‌ها درباره مصوبه ممنوعيت فروش کالاهای خارجی مشابه در فروشگاه‌‌ها، افزود: ‌اگرچه اين مصوبه در راستای حمايت از توليد ملی است اما وجود مصوبه در اين بخش کافی نيست از اين رو بايد نامه‌ای به شهرهای بزرگ ارسال کنيم و خواهان اجرای آن باشيم.

وی با اشاره به اينکه مجلس و وزارت کشور نسبت به اين مصوبه اعتراضی نداشتند، تاکيد کرد: اين مصوبه بايد در مديريت شهری اجرا شود البته تمامی سازمان‌ها به ويژه وزارت ارشاد نيز ملزم به رعايت آن هستند.

رئيس شورای عالی استان‌ها با بيان اينکه بايد تمامی ادارات وزارت ارشاد از صدور هرگونه مجوز تبليغ کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل کشور توليد می‌شود، ممانعت کنند، تصريح کرد: اگر مجوز صدور تبليغات کالاهای خارجی صادر می‌شود بايد ۳ برابر عوارض از آن‌ها دريافت کنند.

وی از شهرداری تهران خواست تا کالاهای خارجی را خريد و فروش نکنند، گفت: فروشگاه شهروند صد نوع کالای خارجی که مشابه آن در داخل توليد می‌شود را از ليست خود حذف کرده است از اين رو ساير فروشگاه‌ها مانند رفاه و زمزم نيز اين کار‌ها را دستور کار خود قرار دهند.

چمران وضعيت صنعتی کشور را نامناسب عنوان کرد و افزود: ‌توليد‌کنندگان داخلی بايد توليدات خود را ارتقاء دهند تا با افزايش کيفيت کالای ايرانی، استقبال مردم از اين اقلام افزايش يابد.

به گفته چمران بودجه شورای عالی استان‌ها امروز به تصويب می‌رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016