جمعه 29 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حق شناس: عملکرد لاریجانی در تقابل مجلس و دولت قابل دفاع است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه عملکرد لاریجانی در تقابل مجلس و دولت قابل دفاع است، گفت: براساس تحلیل ها و صحبت های پشت پرده می توان احتمال داد که رای اکثریت نمایندگان مجلس، با لاریجانی است.

محمد جواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجلس هشتم که یکی از ضعیف ترین مجلس ها به شمار می آید، گفت: با این وجود نحوه ریاست لاریجانی در مجلس هشتم بسیار قابل قبول است.

وی ادامه داد: البته مجلس هشستم از لحاظ ایستادگی در برابر برخی از مصوبه های دولت و در مقایسه با مجلس هفتم نمره قابل قبولی کسب کرده است.

به گفته حق شناس با تأکید بر این امر که همین قابلیت در مجلس هشتم می تواند شانس لاریجانی را برای ریاست مجلس نهم نیز در مقابل سایر نامزدهای احتمالی بالاتر ببرد، اظهار داشت: مجلس هشتم در مقایسه با مجلس هفتم از استقلال بیشتری برخوردار بود، ضمن آنکه این مجلس توانست در حد توان خود از حریم و حق و حقوق مردم به خوبی دفاع کند که همه اینها به مدیریت با صراحت لاریجانی برمی گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه عملکرد لاریجانی در تقابل مجلس و دولت بسیار خوب و قابل دفاع است، تصریح کرد: لاریجانی توانست در برابر دولت خوب ایستادگی کند.

حق شناس ادامه داد: اگرچه عملکرد لاریجانی خوب بوده است اما برخی معتقدند که چون برادر ایشان ریاست قوه قضاییه را برعهده دارد، می تواند شانس او را در ریاست مجلس نهم کم کند.

وی ادامه داد: براساس تحلیل ها و صحبت های پشت پرده می توان احتمال داد که رای اکثریت نمایندگان مجلس لاریجانی است.

حق شناس در پایان گفت: همه چیز بستگی به دستورالعمل های بیرونی مجلس نیز دارد. اگر تصمیم برعهده خود نمایندگان باشد، قطع به یقین لاریجانی رای می آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016