سه شنبه 2 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه کانون مدافعان حقوق کارگر در اعتراض به دستگيری فريبرز رييس دانا


يکشنبه شب، ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ماموران امنتيی به منزل فريبرز رييس دانا مراجعه کرده و از او خواستند خود را به پليس امنيت معرفی کند. ساعت نه صبح دوشنبه، فريبرز رييس دانا به پليس امنيت منطقه گيشا مراجعه کرد و در آنجا به وی ابلاغ شد که برای گذراندن حکم محکوميت يک سال زندان خود، بايد به زندان اوين برده شود و سپس او را به زندان اوين بردند. ساعتی بعد، رييس دانا از زندان با خانواده خود تماس گرفت و خبر داد که به وثيقه گذار اطلاع دهند تا برای آزادی وثيقه اقدام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما زندانی کردن اين يار پيگير کانون مدافعان حقوق کارگر و فعال انديشمند حوزه دفاع از حقوق کارگران و زحمتکشان را محکوم می کنيم. رييس دانا هنگام اجرای فاز اول هدفمندی يارانه ها (رهاسازی قيمت ها) با نوشتن مقالات و انجام مصاحبه ها، پيامدهای ناگوار اجرای اين برنامه را برای کارگران و زحمتکشان يادآور شد که با گذشت بيش از يک سال و نيم از اجرای اين برنامه، نتايج وحشتناک آن در جامعه مشخص شده است. اکنون در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه ها، اين دستگيری و ديگر احضارها می تواند معنای مشخصی داشته باشد.

ما خواهان آزادی فريبرز رييس دانا و همه فعالان کارگری و اجتماعی، از جمله علی اخوان، رضا شهابی، بهنام ابراهيم زاده، شاهرخ زمانی، محمد جراحی، علی نجاتی، مهدی فراحی شانديز، رسول بداغی، عبدالرضا قنبری عبدالفتاح سلطانی، کيوان صميمی، و ساير زندانيان سياسی هستيم و بارها نيز اعلام کرده ايم که احضار و بازداشت و زندان، هيچ خللی در عزم کارگران و زحمتکشان و فعالان کارگری و اجتماعی، در مسير احقاق حقوقشان ايجاد نخواهد کرد.

کانون مدافعان حقوق کارگر
اول خرداد ۱۳۹۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016