شنبه 6 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه ولی امر: خاتمی بايد جلوی مردم زانو زده و بگويد غلط کردم

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده سپاه ولی امر، طی اظهاراتی تند و غيراخلاقی، بدون اشاره به نام هاشمی رفسنجانی از او خواسته که " در اين شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کند "

به گزارش سرويس سياسی "انتخاب"؛ ابراهيم جباری در اين اظهارات، با اشاره به تلاش خاتمی برای بازگشت گفته است: خاتمی بايد جلوی مردم زانو زده و بگويد غلط کردم.

اهم اظهارات وی به نقل از فارس در پی می آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، در جريان فتنه، خدا و پيغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

* امروز دشمنان با ماهواره، اينترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با انديشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که اين نشان‌دهنده اين مسئله است که راه سختی را در پيش داريم و برای موفقيت در اين مسير بايد انسان‌هايی مقاوم، مقتدر و با ايمان باشيم و راه‌های نفوذ شيطان بر دل‌ها را مسدود کنيم.

* اينکه اصلاحاتی‌های ذليل در برابر دشمنان با ذلت و خواری برخورد می‌کردند به علت نبود ايمان و پايبند نبودن به ارزش‌ها بود که نمونه‌اش در انرژی هسته‌ای آن دوران نيز مشاهده شد.

* بسياری از خواص در جريان فتنه ۸۸ زمين خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصيرت اين افراد بود.

* بايد در همه مواقع و جريانات انقلاب، نگاهمان به دو لب مولا و مقتدايمان مقام معظم رهبری باشد تا دچار ريزش نشويم

* موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شيرين عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجليل کردند که اين مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.

* افرادی که بيانيه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نايب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نيز در خفت و خواری به سر می‌برند که بايد در اين شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.

* [با اشاره به صحبت‌های اخير سيدمحمد خاتمی پيرامون بازگشتش به عرصه سياست] خاتمی که می‌خواهد پس از اين همه خيانت به ميان مردم بازگردد، بايد جلوی مردم زانو زده و بگويد غلط کردم.

* خاتمی بايد خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگويد غلط کردم. جباری تصريح کرد: اصلاحاتی‌ها يک مشت لائيک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.

* دعوای اين افراد پيش از مقام معظم رهبری با امام و شهيدان است و توهين به امام هادی (ع) نيز از همين جريانات سرچشمه می‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016