یکشنبه 7 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای آرش صادقی در حمايت از حسين رونقی ملکی

آرش صادقی، فعال دانشجويی دانشگاه علامه، در حمايت از حسين رونقی ملکی دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش دانشجونيوز، آرش صادقی روز پنج شنبه ٤ خرداد ماه طی ملاقاتی با خانواده خود اعلام کرده " در حمايت از حسين رونقی ملکی دست به اعتصاب غذا زده است."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع مطلع به دانشجونيوز گزارش داده که ملاقات آرش صادقی با پدربزرگش در بند ٢٠٩ و کمتر از حد معمول، در عرض ۵ دقيقه با حضور ماموران وزارت اطلاعات انجام شده است. اين منبع مطلع به گفته ی پدر بزرگ آرش می گويد:"آرش بسيار لاغر شده بود، سر آرش را تراشيدند به گونه ای که تا لحظاتی نشناختمش."

آرش صادقی در اين ملاقات کوتاه به پدر بزرگ خود گفته است که طی تمام اين مدت در سلول انفرادی محبوس بوده است و برای بلاتکليفی پرونده اش هر٢٠ روز يک بار بازجويی می شود.

در پايان اين ملاقات آرش صادقی به پدربزرگ خود اعلام کرده که در حمايت ازحسين رونقی ملکی از اين لحظه اعتصاب غذا کرده و تا رسيدن حسين به خواسته های بر حقش دست از اعتصاب غذا نخواهد کشيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016