پنجشنبه 11 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازديد فرمانده کل سپاه از جزاير بوموسی، تنب بزرگ و کوچک

ما دست دوستی و برادری کشورهای اسلامی بويژه کشورهای حوزه جنوبی خليج‌فارس را می‌فشاريم و از آنها می خواهيم با کمک همديگر و با اتحاد و برادری دست استکبار جهانی را از منطقه کوتاه و امنيت آبها و سواحل را خودمان تامين نماييم.

ايلنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده نيروی دريايی سپاه از جزاير بوموسی، تنب بزرگ و کوچک بازديد به عمل آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا‏‏‎ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دريادار پاسدار علی فدوی فرمانده نيروی دريايی سپاه از جزاير بوموسی، تنب بزرگ و کوچک بازديد کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی و رضايت از سطح و ميزان آمادگی دفاعی يگان‌های رزمی و تقدير از اراده و همت مردم بوموسی در عرصه‌های حمايت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بويژه در دوران دفاع مقدس گفت: آنچه بدون ترديد در هر جمع بسيجی به خاطر هر انسان می‌آيد بحث مبارزه در راه توسعه اسلام و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنيم که همين نگاه و تفکر بسيجی، امروز در اقصی نقاط جهان توسعه پيدا کرده و استکبار جهانی، صهيونيسم بين الملل و کشورهای حامی آنها را به وحشت انداخته است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اينکه نگاه مبارزه با ظلم و استکبار جهانی مايه خير و برکت انقلاب اسلامی شده است تصريح کرد: در سايه اين نگاه، جوامع و ملل اسلامی می توانند با اتکا به توانمندی‌هايشان امنيت و آرامش خود را تامين و با کمک يکديگر دست ايادی استکبار از کشورهای اسلامی را قطع کنند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما دست دوستی و برادری کشورهای اسلامی بويژه کشورهای حوزه جنوبی خليج‌فارس را می‌فشاريم و از آنها می خواهيم با کمک همديگر و با اتحاد و برادری دست استکبار جهانی را از منطقه کوتاه و امنيت آبها و سواحل را خودمان تامين نماييم و دشمنان را نا اميد و باعث عزت هر چه بيشتر اسلام عزيز باشيم.

سردار جعفری تاکيد کرد: اين نگاه در جای جای ايران اسلامی بويژه در سواحل جنوبی خليج فارس و جزاير حساس و استراتژيکی اين منطقه در بين مردم وجود دارد.

در اين ديدار دريادار علی فدوی فرمانده نيروی دريايی سپاه از ميزان آمادگی و توانمندی يگانهای مستقر در جزاير سه گانه گزارشی ارائه کرد.

همچنين سردار بارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و آقای موسوی فرماندار شهرستان بوموسی نيز وضعيت جزيره بوموسی و ساکنين آن را تشريح کردند.

در پايان اين مراسم فرمانده کل سپاه با اهدای جوايزی ۶ تن از بسيجيان برگزيده بوموسی را مورد تقدير قرار‌دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016