شنبه 13 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاكيد صالحي و زرداري بر ارتقاي سطح مبادلات بين كشورهايشان

پيام دعوت احمدي‌نژاد از رييس‌جمهور پاكستان جهت شركت در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران در شهريور ماه توسط وزير امور خارجه كشورمان تسليم وي شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) علي‌اكبر صالحي، وزير امور خارجه كشورمان روز جمعه در دومين مرحله از سفر خود به شبه قاره وارد كراچي شد و در ديدار با آصف علي زرداري، رييس‌جمهور پاكستان پيام دعوت احمدي‌نژاد، رييس جمهور اسلامي ايران از وي جهت شركت در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران در شهريور ماه را تسليم كرد.

آصف علي زرداري نيز از صالحي خواست سلام‌هاي گرم وي را به رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران ، رييس‌جمهوري و ملت ايران تقديم نمايد و با استقبال از دعوت رييس‌جمهور اسلامي ايران افزود: مشتاقانه در انتظار سفر به ايران است.

وزير امور خارجه كشورمان در اين ديدار با اشاره به روابط دو كشور همسايه ايران و پاكستان ، بر اهميت همكاري در زمينه انرژي و تسريع در اجراي مراحل تكميلي خط لوله گاز ايران و پاكستان تاكيد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالحي با اشاره به همكاري هاي تجاري و اقتصادي تهران – اسلام آباد ، از جمله در زمينه مبادلات صنعتي ، گندم ، برنج و گوشت ، تصريح كرد: بايد اهتمام نمائيم ضمن تسريع در اجراي طرح‌هاي همكاري ، سطح مبادلات فيمابين را ارتقاء دهيم.

آصف علي زرداري نيز با اشاره به روابط نزديك تهران – اسلام آباد بر علاقمندي كشورش براي افزايش همكاري هاي تجاري و اقتصادي و يافتن راه‌هاي جديد ارتقا و متنوع كردن همكاري‌ها و مبادلات فيمابين تاكيد كرد.

در اين ديدار همچنين طرفين ضمن رايزني و تبادل نظر در خصوص تحولات منطقه‌اي و جهاني از جمله افغانستان ، خليج فارس ، سوريه و هسته‌يي يكديگر را از ديدگاه ‌ها و مواضع خود مطلع كردند. صالحي در پايان اين ديدار عازم تهران شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016