یکشنبه 14 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان عفو بین‌الملل خواستار آزادی فوری حسین رونقی جهت رسیدگی پزشکی شد

سازمان عفو بین الملل طی بیانیه‌ای نگرانی خود را از وضعیت حسین رونقی ملکی ابراز کرد.

به گزارش بامداد خبر، در این بیانیه که روز گذشته منتشر شده است، سازمان عفو بین‌الملل (Amnesty International) خواستار آزادی هر چه سریع‌تر حسین رونقی ملکی جهت رسیدگی پزشکی شده است. در این بیانیه عنوان شده است که حسین رونقی ملکی که از سال ۲۰۰۹ در زندان به سر می‌برد، نیازمند رسیدگی سریع پزشکی است و به دلیل جلوگیری مسئولین از رسیدگی پزشکی، وی از تاریخ ۲۶ می‌دست به اعتصاب غذا زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متن کامل بیانیه عفو بین‌الملل را می‌توانید از اینجا بخوانید.

حسین رونقی ملکی، وبلاگ نویس و فعال اینترنتی ایرانی از ۲۲ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می‌برد. وی نزدیک به یک سال از مدت بازداشت خود را در سلول‌های انفرادی بند ۲ الف زندان اوین به سر برده است و هم اکنون در بند ۳۵۰ به سر می‌برد. حسین از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباس، به ۱۵ سال زندان محکوم شد و پس از آن در دادگاه تجدید نظر نیز این حکم تایید گردید.

با وجود شرایط بد جسمی، تا کنون مراجع قضایی و به ویژه بازجوی وی در اطلاعات سپاه از آزادی یا مرخصی وی خود داری کرده‌اند. حسین که هم اکنون در دومین هفته از اعتصاب غذای خود به سر می‌برد، گفته است تا زمانی که به وی مرخصی جهت رسیدگی پزشکی داده نشود به اعتصاب غذایش ادامه می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016