دوشنبه 15 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين رونقی ملکی در نهمين روز اعتصاب غذا مجددا به بيمارستان منتقل شد

خبرگزاری هرانا - حسين رونقی ملکی زندانی سياسی محبوس در بند ۳۵۰ ساعاتی پيش مجددا به بيمارستان هاشمی‌نژاد تهران منتقل شد و پس از انتقال به بيمارستان اعلام داشت که تا زمان اخذ مرخصی استعلاجی کماکان در اعتصاب غذا بسر خواهد برد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، عصر امروز حسين رونقی ملکی مجددا به بيمارستان هاشمی‌نژاد تهران جهت ادامه درمان بيماری کليوی خود منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز گذشته نيز حسين رونقی به دليل وخامت حال جسمی، ناشی از اعتصاب غذا به بيمارستان منتقل شده بود.

هم چنين روز شنبه آيت الله آملی لاريجانی رياست قوه قضائيه طی دستوری به جعفری دولت آبادی از وی خواست در رسيدگی پزشکی به اين زندانی سياسی کوتاهی نکرده و وی را جهت ادامه درمان به بيمارستان در خارج از زندان منتقل کنند.

گفته می شود انتقال امروز اين زندانی به بيمارستان هاشمی نژاد تهران مرتبط با دستور رياست قوه قضائيه بوده است، اما حسين رونقی پس از انتقال به بيمارستان اعلام داشت تا زمانی که با مرخصی پس از عملش اش موافقت نشود کماکان در اعتصاب غذا باقی خواهد ماند، وی هم چنين خواهان خروج ماموران امنيتی از اتاق محل استراحت خود در بيمارستان شده است.

لازم به ذکر است اين زندانی وجدانی از ۹ روز پيش در اعتصاب غذا بسر می‌برد.

روز گذشته سازمان عفو بين الملل نيز با انتشار بيانيه‌ای نسبت به وضعيت حسين رونقی اعلام نگرانی کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016