جمعه 19 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا به سفیر ایران در بروکسل

نامه خانم باربارا لوخبیلر، رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا و خانم تاریا کرونبرگ، رئیس هیئت نمایندگی امور ایران و اروپا در پارلمان اروپا

به سفیر جمهوری اسلامی ایران در بروکسل

به نام مسئولین کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا و هیئت نمایندگی امور ایران و اروپا در پارلمان اروپا، نگرانی خود را در مورد وضعیت خانم نرگس محمدی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشری و ۳۰ نفر از تلاشگران دانشجوئی (۱) در زندان اعلام می کنیم.

نرگس محمدی و دانشجویان مورد نظر، صرفا به دلیل اظهار حقوق مدنی و برای دفاع از آزادی بیان، که منطبق بر موازین کنوانسیون مدنی و حقوق سیاسی، سازمان ملل که توسط ایران نیز امضاء شده، زندانی شده اند.

اخبار موثق از منابع گوناگون، بیانگر آنست که نرگس محمدی روزنامه نگار مورد احترام و مدافع حقوق بشر، جهت گذراندن شش سال محکومیت، علیرغم وضعیت رو به وخامت سلامتی اش به زندان انداخته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق قوانین بین المللی، مسئولین دولت ایران مسئولیت مستقیم تضمین و حفظ سلامتی فیزیکی و روانی زندانیان را عهده دار می باشند.

ما در انتظار دریافت آخرین اطلاعات در مورد این افراد، از جمله محل نگهداری آنان و اقداماتی که دولت شما در اطمینان حاصل کردن از رفتار انسانی منطبق بر قراردادهای بین امللی با زندانیان دارد، از سوی شما می باشیم.

باربارا لوخبیلر

تاریا کرونبرگ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۱) اسامی کوشندگان دانشجوئی در زندان:

حسن اسدی زیدآبادی، جواد علیخانی، محمد احدی، بابک داشاب، مجید دری، معین غامین، بهاره هدایت، سعید جلیل فر، علی جمالی، میلاد کریمی، مهرداد کریمی، مهدی خدائی، امید کوکبی، حبیت الله لطیفی، شبنم مددزاده، علی ملیحی، علی اکبر محمد زاده، عاطف نبوی، ضیا نبوی، حامدامیدی، حسین رونقی ملکی، حامد روحی نژاد، روزبه سعادتی، آرش صادقی، افشین شهبازی، فرشته شیرازی، ایقان شهیدی، ابوالفضل طبرزدی، مجید توکلی، شاهین زینالی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016