پنجشنبه 25 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد کارگران اخراجی ايران تاير به ۱۳۰ نفر رسيد


کارخانه ايران تاير به کارگرانش اعلام کرده است در صورت افزايش مشکلات با ساير کارگران قرادادی نيز قطع همکاری خواهد کرد.

ايلنا: دبير شورای اسلامی کار کارخانه ايران تاير خبر داد: اين کارخانه، وابسته به بنياد مستضعفان۵۰ کارگرقراردادی ديگر خود را پيش از اتمام قرار داد کاری‌شان اخراج کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجتبی حسينی با اشاره به اخراج ۸۰ کارگر قراردادی ايران تاير در اوايل ماه جاری به ايلنا گفت: کارخانه ايران تاير به بهانه کمبود مواد اوليه توليد و نقدينگی۵۰ کارگر قراردادی خود را پيش از پايان قراردادشان اخراج کند.

او با بيان اينکه ۵۰ کارگر اخراجی تا پايان تير ماه قرارداد دارند، افزود: ايران تاير با اخراج ۵۰ کارگرخود در هفته جاری تعداد کارگران اخراج شده خود را ۱۳۰ نفر رسانده است.

به گفته حسينی افزايش بی‌رويه قيمت مواد اوليه و کمبود نقدينگی اين کارخانه را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

اين فعال کارگری با تاکيد بر اينکه عدم حمايت دولت در بخش صنايع منجر به افزاش مشکلات واحد‌های توليدی شده است، اظهار کرد: کارخانه ايران تاير به کارگرانش اعلام کرده است در صورت افزايش مشکلات با ساير کارگران قرادادی نيز قطع همکاری خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016