دوشنبه 29 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرشاد قربانپور، سعيد متين‌پور، سعيد جلالی‌فر، جواد عليخانی و آرش سقر به بند عمومی بازگشتند


کميته گزارشگران حقوق بشر - فرشاد قربانپور، سعيد متين‌پور، سعيد جلالی‌فر، جواد عليخانی و آرش سقر پنج زندانی سياسی که چندی پيش به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ منتقل شده بودند، امروز به بند ۳۵۰ بازگردانده شدند.

اين پنج زندانی سياسی به همراه بهمن احمدی امويی، در پی حمله گارد ويژه‌ی زندان به مراسم گراميداشت هدی صابر و اعتراض نسبت به اين مسأله، به سلول انفرادی منتقل شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهمن احمدی امويی يک روز پس از انتقال به سلول انفرادی، با دست‌بند و پا بند به زندان رجايی‌شهر منتقل شد و هم‌اکنون در اين زندان به سر می‌برد.

فرشاد قربانپور، سعيد متين‌پور، سعيد جلالی‌فر، جواد عليخانی و آرش سقر که در اعتراض به انتقال خود، دست به اعتصاب غذا زده بودند، پس از بازگشت به بند به اعتصاب خود پايان دادند. حال عمومی آنها مناسب گزارش شده است.

عصر روز دوشنبه ٢٢خرداد، زندانيان بند ٣۵٠ در حين برگزاری مراسم سالگرد شهادت هدی صابر بودند با هجوم گارد ويژه مواجه شدند.

اين مراسم که از سوی زندانيانی که در اعتراض به کشته شدن همبندی‌شان روزه سياسی گرفته بودند تدارک ديده شده بود در حين برگزاری با قطع برق توسط مأموران امنيتی ناتمام ماند و سپس بيش از ۵٠ نفر نيروی گارد ويژه وارد بند شده و به زندانيان حمله کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016