چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم ۱۵ سال زندان برای یک زن زندانی سیاسی کُرد

کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران ـ یک منبع محلی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: صفیه صادقی ۲۳ ساله و اهل شهر سلماس از سوی شعبه‌ یک دادگاه انقلاب شهر سنندج به ریاست قاضی بابایی به اتهام محاربه از طریق عضویت در پژاک به ۱۵ سال زندان محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابه گفته‌ این فعال حقوق بشر صفیه صادقی در آبانماه سال ۸۹ توسط نیروهای اداره اطلاعات شهر سنندج در این شهر بازداشت و به بازداشتگاه ستاد خبری اداره اطلاعات سنندج منتقل و در آنجا به مدت نزدیک به ۴ ماه و نیم تحت بازجویی قرار گرفت. این زندانی سیاسی در مدت نگهداری در بازداشتگاه اداره اطلاعات از حق تماس تلفنی و ملاقات با خانواده محروم بوده است و برای گرفتن اعتراقات در این مدت در سلولهای انفرادی نگهداری شده است و برای چند روز اول مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

او همچنین مدعی شد که این زندانی سیاسی از حق داشتن وکیل تعیینی محروم بوده است و در شعبه‌ یک دادگاه انقلاب شهر سنندج به ریاست قاضی بابایی در یک جلسه‌ی چند دقیقه‌ایی به ۱۵ سال زندان محکوم شد و هم اکنون در زندان زنان شهر سنندج بسر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016