شنبه 3 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از انتقال جعفر اقدامی به بيمارستان

خبرگزاری هرانا - با وجود تکميل مدارک پزشکی و قضايی، مسئولين زندان از انتقال جعفر اقدامی زندانی سياسی محبوس در سالن ۱۲ زندان رجايی شهر به بيمارستان امتناع کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، جعفر اقدامی زندانی سياسی محبوس در سالن ۱۲ زندان رجايی شهر کرج که از يک سندرم عصبی نادر رنج می‌برد و تا مرحله فلج کامل پيش رفته است، با وجودی که موفق به کسب تمام مدارک لازم برای اعزام به بيمارستان شده بود، با ممانعت مسئولين اعزام زندان جهت اعزام به بيمارستان رو برو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهانه مسئولين شعبه اعزام زندان رجايی شهر نداشتن نيروی کافی و احتمال بستری شدن جعفر اقدامی در بيمارستان عنوان شده است.

گفتنی‌‍ست، قرار بود يکشنبه هفته گذشته ۲۸ خرداد ماه جعفر اقدامی جهت انجام آزمايشات و درمان به بيمارستان رسول اکرم تهران اعزام شود که با مخالفت مسئولين اعزام روبرو شد. با وجود بيماری سخت جسمی و درد طاقت فرسا، مسئولين زندان اعلام کرده‌اند تا تاريخ ۱۱ تيرماه امکان اعزام جعفر اقدامی به بيمارستان وجود ندارد.

لازم به ياد آوريست، وضعيت جسمی جعفر اقدامی بقدری وخيم است که در اکثر مواقع قادر به راه رفتن و انجام کارهای شخصی خويش نيز نمی‌باشد.

جعفر اقدامی که دومين محکوميت سياسی خويش را سپری می‌کند به جرم شرکت در مراسم سالگرد اعدامهای دهه ۶۰ در گورستان خاوران و خواندن شعری به ياد قربانيان آن دهه ابتدا به ۵ سال حبس و پس از تجديد نظر خواهی در اقدامی نامتعارف به ۱۰ سال حبس محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016