یکشنبه 4 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده سابق سپاه: هاشمی رفسنجانی عامل اصلی بازداشت من بود

خبرگزاری فارس: فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله گفت: هاشمی رفسنجانی در سال ۶۹ نه تنها موجب آزادی من از بازداشتگاه نشد بلکه عامل اصلی بازداشت من در آن مقطع نيز بوده است.

محمداسماعيل کوثری در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس با اشاره به مطلب ذکر شده در کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی در ارتباط با وساطت هاشمی برای آزادی کوثری از زندان در سال ۶۸ گفت: اين ماجرا در سال ۶۹ بوده نه سال ۶۸ و بر خلاف آن چيزی که آقای هاشمی در کتاب خاطرات خود عنوان کرده، نه تنها ايشان نقشی در آزادی من از بازداشتگاه نداشته بلکه عامل بازداشت من نيز بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با توجه به اينکه هاشمی رفسنجانی در آن زمان رياست جمهوری و جانشينی فرماندهی کل قوا را همزمان بر عهده داشت، به جای تصميم‌گيری در مورد شکايت وزير کشاورزی خود از اين جانب، موضوع را به سازمان قضايی نيروهای مسلح ارجاع داده و موجب بازداشت من در بازداشتگاه سپاه شد.

کوثری در ادامه افزود: پس از گذشت کمتر از ۲۴ ساعت با اطلاع فرماندهی کل قوا حضرت آيت‌الله خامنه‌ای از اين موضوع با دستور ايشان از بازداشتگاه آزاد شده و پس از اين ماجرا رهبر معظم انقلاب دستور دادند تا احضار فرماندهان ارشد سپاه تنها با دستور فرمانده کل قوا امکانپذير باشد.

فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحميلی پادگانی در کرج که پيش از انقلاب در اختيار وزارت کشاورزی برای تربيت نيروهای "سپاه ترويج آبادانی" بوده و پس از انقلاب بلااستفاده مانده بود به دنبال درخواست من و شهيد همت و موافقت رئيس جمهور وقت حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در اختيار لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله قرار گرفت و بنا بر اين بود تا پايان جنگ اين پادگان در اختيار لشکر باقی بماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016