یکشنبه 4 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات صدها اسراییلی در تل آویو به خشونت گرایید

يورونيوز ـ تظاهرات اعتراض آمیز صدها اسراییلی در مرکز شهر تل آویو به درگیری با پلیس انجامید.

تظاهرات روز شنبه و یکشنبه در اعتراض به دستگیری و مجروح شدن یکی از فعالان اصلاحات اجتماعی شروع شد، اما در ادامه تظاهر کنندگان به بانکها حمله کردند و با مسدود کردن خیابان ها با پلیس در گیر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پلیس 85 نفر را در تظاهرات شهر تل آویو دستگیر کرده است.

رییس پلیس تل آویو می گوید:” این تظاهرات غیر قانونی است. یک عده بطور سازمان یافته برخورد با نیروهای امنیتی را هدف گرفته اند. ما اجازه نمی دهیم. آنها از همه خط قرمز ها رفتارهای مجاز عبور کرده اند. اجازه نمی دهیم این تظاهرات حالت تهاجمی به خود بگیرد.”

این تظاهرات بخشی از جنبش دانشجویی سال گذشته در اعتراض به گرانی زندگی در تل آویو است که پایتخت بازرگانی و مالی کشور اسراییل محسوب می شود.

حرکات اعتراضی دانشجویی ژوئیه سال میلادی گذشته با همراهی طبقه متوسط اسراییل سراسر تبدیل به یکی از بزرگترین اعتراضات اسراییل شد و نخست وزیر بنیامین نتانیاهو را مجبور به کاهش هزینه های دفاعی و افزایش بودجه های رفاهی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016