دوشنبه 5 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۲۵ نفر از کارگران کارخانه منابع تغذيه الکترونيک تعديل شدند

گفتنی است کارخانه منابع تغذيه الکترونيک، يکی از پرسابقه‌ترين کارخانجات توليد قطعات الکترونيکی محسوب می‌شود که از چند سال پيش بسياری از قراردادهای رسمی را به قراردادهای موقت و ۳ ماهه تبديل کرده است.

ايلنا: روند تعديل و اخراج کارگران واحدهای صنعتی، اين بار مشمول کارخانه صنعتی «منابع تغذيه الکترونيک» تهران شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، قرارداد ۲۵ نفر از کارگران کارخانه منابع تغذيه الکترونيک، از ابتدای تيرماه سال جاری تمديد نشده است و اين کارگران با دريافت نامه از مسئولان کارخانه، برای دريافت بيمه بيکاری به مراجع ذيصلاح معرفی شدند.

اسماعيل حق پرستی، دبيراجرايی خانه کارگر تهران، در اين زمينه به ايلنا گفت: تعديل ۲۵ نفر از کارگران کارخانه منابع تغذيه الکترونيک برای دومين بار است که در سال جاری انجام می‌شود که بنابراطلاعات دريافتی، اين روند، تا تعطيلی کامل اين کارخانه ادامه پيدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اين کارخانه بيش از ۳۰ سال، سابقه فعاليت درعرصه توليد قطعات الکترونيکی دارد که به دليل واردات بی‌رويه در اين زمينه، توان توليد خود را از دست داده است و نمی‌تواند به صورت عادلانه با قطعاتی که به کشور وارد می‌شود رقابت کند، لذا به دليل کاهش فروش و افزايش هزينه‌ها، به اخراج و تعديل کارگران کارخانه روی آورده است.

به گزارش ايلنا، کارگرانی که از کار در اين کارخانه محروم شدند، دارای سوابقی از ۴ تا ۱۷ سال هستند که به دليل مشکلات کارخانه نمی‌توانند به فعاليت خود ادامه دهند، اين درحالی است که تعدادی از کارگران اين کارخانه، به دليل اشتغال در اين شرکت، در حال اقدام برای آغاز زندگی مشرک بودند.

گفتنی است کارخانه منابع تغذيه الکترونيک، يکی از پرسابقه‌ترين کارخانجات توليد قطعات الکترونيکی محسوب می‌شود که از چند سال پيش بسياری از قراردادهای رسمی را به قراردادهای موقت و ۳ ماهه تبديل کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016