جمعه 9 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت دو مهندس ايراني ربوده شده در سوريه به ايران

دو مهندس ايراني که سال گذشته در سوریه ربوده شده بودند پس از آزادی بامداد جمعه وارد تهران شدند.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) "سجاد اميريان" و "كيومرث قبادي" دو مهندس ايراني شرکت مپنا كه 29 آذر سال گذشته در سوريه ربوده شده بودند، بامداد جمعه وارد فرودگاه امام(ره) تهران شدند.

پيش از اين "مجيد قنبري بيدروني" و "احمد سهرابي كرت‌آباد" آزاد شده بودند و پيگيري‌ها براي آزادي سه مهندس ايراني ديگر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسن قشقاوي، معاون كنسولي، مجلس و امور ايرانيان خارج از كشور وزير امور خارجه در مراسم استقبال از این دو مهندس ایرانی گفت: تلاش ها برای آزادی 3 ایرانی دیگر ادامه دارد.

او ادامه داد: خوشبختانه پس از تحمل ماه‌ها جدایی، امیریان و قبادی که وابسته به شرکت مپنا بودند و در سوریه فعالیت می کردند به آغوش خانواده خود بازگشتند و ما از همه دست اندرکاران آزادی این افراد تشکر می کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تاکنون 4 نفر از 7 مهندس ایرانی که در سوریه فعالیت می کردند آزاد شده اند و تلاش ها برای آزادی 3 مهندس دیگر ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سجاد امیریان و کیومرث قبادی نیز با تشکر از تلاش های انجام شده برای آزدادی شان از مقام معظم رهبری، رییس جمهور و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016