سه شنبه 13 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنفرانس مطبوعاتی در پاريس در مورد سرکوب و وضعيت زندانيان سياسی در ايران با حضور تقی رحمانی و و سيلون ماير وکيل فعالان ايرانی

برای آگاه کردن رسانه ها و افکار عمومی در فرانسه
از تداوم سرکوب و وضعيت زندانيان سياسی در ايران
و در همبستگی با مبارزان ايرانی ‌در پاريس

در ايران، رفتار غيرقانونی و خشونت آميز دستگاه های سرکوب جمهوری اسلامی با فعالين سياسی، اجتماعی، دگرانديشان و اقليت های قومی با شدت هرچه بيشتر ادامه دارد.
حمله به جلسه فعالين کارگری، دستگيری و زندان آنها؛ دستگيری روزنامه نگاران و جوانان وبنگار؛ محکوميت ثمين احسانی فعال حقوق کودک و شهروند بهايی به پنج سال زندان؛ تحت فشار قرار دادن و گروگان گيری خانواده های فعالين ايرانی خارج از کشور؛ شکنجه دهشت بار پنج نفر از يک خانواده عرب ايرانی و سپس اعدام چهار تن از آنان؛ همه و همه نشان بارز بی قانونی و هراس جمهوری اسلامی از خيزش های مردمی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همزمان با داخل، همانگونه که گزارشگران بدون مرز در آخرين بيانيه خود نوشتند «سرکوب‌های جمهوری اسلامی از مرزها عبور کرده است». در پاريس با شکايت سفارت جمهوری اسلامی، چهار مبارز ايرانی که به اعدام فرزاد کمانگر و چهار همراه او در برابر سفارت دست به اعتراض زده بودند، به دادگاه فراخوانده شدند.
کميته حمايت از اين چهار مبارز ايرانی به رياست افتخاری خانم کاترين مارگاته شهردار مالاکف و عضو کميته مرکزی حزب کمونيست فرانسه و آقای رضا دقتی، عکاس بين المللی و دارنده «نشان ملی لياقت»، در روز سه شنبه سوم ژوئيه، يک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کند.
اين کنفرانس با حضور آقای تقی رحمانی، روزنامه نگار و فعال سياسی که بيش از ۱۶ سال در زندان های جمهوری اسلامی گذرانده است و سيلون ماير وکيل چهار فعال ايرانی در پاريس، برای آگاه کردن افکار عمومی فرانسه از وضعيت حقوق بشر در ايران و ابراز همبستگی با فراخوانده شدگان به دادگاه در پاريس برگزار می شود.

سه شنبه، سوم ژوئيه ۲۰۱۲ – ساعت ۹:۳۰ صبح
75 Boulevard Vincent Auriol - 75013 Paris

برای ابراز همبستگی می توانيد در آدرس اينترنتی زير دادنامه (پتيشن) را امضا کنيد
http://www.petitionenligne.fr/petition/solidarite-contre-simulacre-proces-contre-des-opposants-iraniens-a-paris/2681


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016