چهارشنبه 14 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی هوافضای سپاه: ۳۵ پايگاه آمريکايی و سرزمين‌های اشغالی در تيررس موشک‌های ايران هستند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده نيروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود ۳۵ پايگاه آمريکايی در اطراف ايران، گفت: اين پايگاه‌ها همگی در تيررس موشک‌های ما هستند و همچنين سرزمين‌های اشغالی نيز اهداف خوبی برای ما محسوب می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری تحليلی انتخاب، سردار اميرعلی حاجی‌زاده افزود: تدابيری انديشيده شده تا با ايجاد پايگاهها و استقرار موشکها در اولين دقايق حمله، تمامی اين پايگاهها را کاملا منهدم کنيم.

فرمانده نيروی هوافضای سپاه همچنين درخصوص شليک موفقيت آميز موشکهای بالستيک در رزمايش پيامبر اعظم۷ تصريح کرد: طبق گزارشات رسيده، اين موشکها که از نقاط مختلف کشور شليک شدند، به هدف از پيش تعيين شده که يک هدف واحد شبيه پايگاههای هوايی کشورهای فرامنطقه ای بود، اصابت کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، در اين رزمايش از موشک‌هايی با برد ۲۰۰۰ کيلومتر نيز استفاده شد به دليل فاصله سکوها تا هدف از پيش تعيين شده، تنها از ۱۳۰۰ کيلومتر برد آنها استفاده شد.

فرمانده نيروی هوافضای سپاه همچنين اظهار داشت: مهمترين تفاوت اين رزمايش با رزمايش‌های قبل سپاه اين بود که در گذشته، موشک‌ها از يک جا شليک می‌شد، اما در اين رزمايش موشکها از چندين نقطه به سمت هدف واحد شليک شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016