یکشنبه 18 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شاخص جبهه پايداری: سعيد جليلی نامزد جبهه پايداری در انتخابات رياست جمهوری

• از حداد حمايت نمی کنيم
• ناطق نوری با حمايت هاشمی و اصلاح طلبان می آيد

خبرگزاری آريا - يک عضو شاخص جبهه پايداری می گويد غلامعلی حدادعادل گزينه مورد جبهه پايداری برای انتخابات رياست جمهوری نيست . او در عين حال سعيد جليلی را گزينه مطلوب جبهه پايداری برای انتخابات می داند.
حجت الاسلام سيدعلی محمد بزرگواری عضو شاخص جبهه پايداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آريا با تاکيد بر اين مطلب که ما به دنبال اتحاد اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوری يازدهم هستيم ،گفت:اصولگرايان با مطرح کردن گزينه هايی چون متکی ،ولايتی، محسن رضايی ،لاريجانی و قالبياف نمی توانند در انتخابات رياست جمهوری يازدهم موفق شوند در واقع اصولگرايان بايد با يکديگر متحد شوند در غير اينصورت کانديدای اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری يازدهم بر کانديداهای اصولگرا سبقت خواهد گرفت و پيروز خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:تا کنون هيچ جلسه ای از سوی تشکل ها و احزاب اصولگرا برای کانديداتوری گزينه های مطرح شده صورت نگرفته است و اينها خودشان يا طرفدارانشان از نامزدی اين افراد برای رياست جمهوری نام می برند.
عضو جبهه پايداری تصريح کرد:دليل اصرار ما در مجلس نهم برای تشکيل فراکسيون فراگير اصولگرايان انتخابات رياست جمهوری يازدهم بود تا حداقل ۸۰درصد اصولگرايان بتوانند درباره انتخابات آتی به تصميم واحدی برسند تا بتوانيم موفق شويم اما با توجه به اين تشتت آراء يک اصلاح طلب يا شبه اصلاح طلب پيروز خواهد شد.
وی افزود:با حضور شيخ ناطق نوری در انتخابات از سوی اصلاح طلبان که شبه اصلاح طلب است و ما عقبه آن را می دانيم مطمئنيم کارگزاران و هاشمی رفسنجانی هم از وی حمايت خواهند کرد از سوی ديگر اصلاح طلبان که شرايط خوبی ندارند در پشت شيخ قرار می گيرند لذا با اين تشتت آراء موفق نيز می شوند.
وی خاطرنشان کرد:آقای رفسنجانی کارگزاران و اصلاح طلبان را جمع می کند زيرا اينها هاشمی را يک عقبه و پشتيبان قوی برای خود می دانند و با آن ارتباطی که ديگران هم با آقای رفسنجانی دارند ممکن است زودتر دور يکديگر جمع شوند هر چند نامزدشان به صورت قطعی مشخص نيست.
بزرگواری با رد حمايت اصولگرايان از ناطق نوری اظهار داشت: به عقيده من اصولگرايانی که در سال۸۸موضع مشخصی نداشتند و حتی برخی که راه اشتباه رفتند و برگشتند را نيز بعيد می دانم ديگر پشت سر ناطق نوری قرار گيرند و نظر مثبتی درباره کانديداتوری وی داشته باشند.
بزرگواری درباره حمايت جبهه پايداری از کانديداتوری حداد عادل در انتخابات رياست جمهوری يازدهم نيز گفت: جبهه پايداری درباره کانديداتوری حداد عادل نظر خاصی ندارد و احتمال هم ندارد از وی حمايت کند در واقع ممکن است در جبهه پايداری درباره کانديداتوری جليلی به توافق برسند البته ما گزينه های خود را اولويت بندی خواهيم کرد.
وی تاکيد کرد:به نظر ما از آنجايی که در ولايتمداری و کاردانی جليلی شک و شبه ای وجود ندارد لذا بهتر می تواند اوضاع را جمع کند البته طيف دولت و اطرافيان احمدی نژاد و مشايی نيز برای انتخابات برنامه هايی دارند هر چند مثل انتخابات مجلس نهم مشخص نيست از چه کسی حمايت کنند.
بزرگواری کنار آمدن طيف دولت با اصلاح طلبان را بعيد دانست و تاکيد کرد :اينها برنامه خاص خودشان را دارند لذا با اصلاح طلبان کنار نمی آيند.

وی در پايان بار ديگر تاکيد کرد که احتمال اينکه جبهه پايداری درباره کانديداتوری جليلی به توافق برسد بسيار زياد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016