سه شنبه 20 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد باز هم به جدول زد! ناصر مستشار

اقليت های دينی فقط در ايران توسط حکومت اسلامی سرکوب نمی گردند بلکه اينک موجوديت همه آنها توسط احمدی نژاد در همه جهان به زير سئوال برده شدند!
احمدی نژاد بارديگر باعنوان کردن مسئله بسيار جنجالی و سفيحانه ـ می خواهد خود را در متن خبر های مهم جهان قرار دهد تا هفته ها در رسانه های گروهی در باره وی مطلب نوشته شود!
احمدی نژاد اين بار در مقام يک مرجع دينی به در افشانی پرداخته است تا جايگاه ولی امر مسلمين جهان ! يعنی سيد علی خامنه ای کنار زده شود!
ادعای پوشالی احمدی نژاد را تاکنون هيچ مرجع دينی شناخته مطرح نکرده است بلکه از مغز مسموم احمدی نژاد می توانسته است تراوش کند!
اينک مراجع دينی اگر جرات داشته باشند بايد در قبال گفته های بی اساس احمدی نژاد موضع بگيرند و از جهانيان عذر خواهی نمايند تا مردم ايران از اين بيشتر بدنام تر نشوند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مطمئنا در روزهای آينده واتيکان سفير جمهوری اسلامی را احضار خواهد تا اعتراض نامه ای بابت سخنان کودکانه احمدی نژاد تسليم وی نمايد .تاکنون در جمهوری اسلامی مرسوم بوده است که پس از گند کاری يکی از پايوران حکومت اسلامی ، روز بعد آنها وقتی از گفته های خود پشيمان شدند ،يا خواهند گفت که در ترجمه مطلب اشتباه رخ داده است و يا از بيخ وبن همه قضيه را تکذيب می کنند!؟

احمدی نژاد: خداوند دينی به نام مسيحيت و يهوديت نفرستاده است ـ رئيس جمهور در اجلاس بين‌المللی زنان و بيداری اسلامی گفت: خداوند دينی به نام يهوديت و مسيحيت نفرستاده است و حضرت موسی و حضرت عيسی نيز منادی دين اسلام بودند.
http://www.aftabnews.ir/vdccp1qsm2bqe18.ala2.html

هر دم از اين باغ بری می رسد...،
چند هفته از دسته گل به آب دادن مقام مفخمه رياست جمهوری حکومت اسلام پناه نگذ شته بود که دسته گلی ديگرازجانب يکی ديگر ازمهره های پر نفوذ حکومت گران اسلامی به جهانيان عرضه شد.مراد سخن اشاره به افاضات اخير رئيس شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی وطن عزيزما حضرت آيت الله عظمی احمد جنتی دامت برکاته می باشد! اگراحمدی نژاد فقط شعارنابودی ملت ستمديده اسرائيل را دربلند گوی تبليغاتی خود نفير داد؛ اما آيت الله جنتی همه غير مسلمانان را حيوان خوانده اند، حال اينکه خود از همه اختراعات وکشفيات غير مسلمانان برای زندگی کردن وحکومت کردن کمال استفاده را می برد، اما فراموش می نمايد که همه آنها ازانديشه انسان غير مسلمانان برخاسته است. بخاطر گفته های فاشيستی احمدی نژاد عليه اسرائيل ، حجت اسلام محمد خاتمی جهت بر طرف ساختن ودلجوئی از خرابکاری جانشين خود راهی اروپاشد تا به جهانيان اعلام نمايد ، اسلام دين مروت ورحمت است ومی تواند با اديان ديگر در صلح وآشتی وبدون جنگ وخونريزی همزيستی نمايد.آقای خاتمی تازه از سفر بدون بودجه دولتی مستضعفان به ايران برگشته بود وهنوز چمدان هايش را باز نکرده بود که با سخنان گوهر بار رئيس دايره تشخيص قابليت رياست جمهوری و نمايندگی مجلس اسلامی مواجه شد. حالا آقای خاتمی بايد ژرف به انديشه فرو رود که چه افراد ی صلاحيت رياست جمهوری را درايشان تشخيص داده اند.در کنار آقای خاتمی ، ملت عزيزايران هم بايد عميقابه انديشه ورزی روی بياورد و به خود بيايد که چگونه درانواع واقسام انتخابات برگزار شده دراين رژيم تا کنون با مجوز وصلاحديد کداميک از خبرگان ذيصلاح پس از بررسی و تائيد کانديداهای فلک زده که ثبت نام کرده اند ؛ به پای صندوق های رای گيری کشانده شد ه اند.در همين جا بايد از سرور گرامی دکتر مهر آسا از رهبران جبهه ملی ايران ياد نمايم که به درستی می گويند همه بدبختی ها از آخوند نيست بلکه از عوام الناس هم هست!
چگونه جنتی اسلام پرور می تواند به سياق همپالگی اش احمدی نژاد نورافکن ؛ اينگونه در افشانی کند ود ر اريکه حکومت هم بماند!يکی از دوستان ايرانی که همسرش اروپائيست ؛ وقتی خبرمضحک را در جرايد خوانده بود ، سراسيمه به خانه آمد ه وبه شوهر ايرانی اش گفته است ، هيچ می دانستی که تاکنون با يک حيوان زندگی می کردی يا نه ؟ مرد ايرانی پرسيد ؛ اين چه حرفی است بر زبان می آوری ای همسر دلبندم ؛ خانم هم گفته های غير انسانی جنتی را بازگو نمود. مرد ايرانی شرمسار گشته شد وبرای هزاررمين بار به همسر دلبندش توضيح داد که اين گفته ها ی غير انسانی به فرهنگ ما ايرانيان هيچ ربطی ندارد .اين موضوع را نماينده زرتشتيان؛ آقای کورش نيکنام شجاعانه در مجلس دست نشانده ملايان به خوبی نشان داد.انگار اين ملت همان ملتی نيست که درسال ۱۳۵۶ خورشيدی به بهانه توهين به خمينی به خيابانها ريختند وبه خانه هايشان نر فتند تا آقا به حکومت برسد . همين ملت که به خاطر نپذيرفتن آن توهين به آقايشان آن انقلاب ارتجاعی را برپا کردند ؛ سرد مد ارانی را به قدرت رسانده اند که بابت گفتارهای ضد انسانی ملايان عليه جهانيان ؛ ملت ايران بايدهر روز سرافکنده وتوهين شوند و درقبال آن تقاص های جبران ناپذير پس بدهند.من درعجبم و حيرتم که اين کاروان جهالت حکومتيان در چه زمانی به آخرين کاروانسرای مختوم جهان خواهند رسيد .بس است شرمساری بر ملت ايران !
تاکنون ملتی توسط حکومت خود اينچنين به حضيض کشانده نشده است.هنوز چشم انداز روشنی در پيش روی ما قرار نگرفته است ؛ که اين ملت چه زمانی برای اعاده حيثيت خود به ميدان خواهد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016