سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر: قوه قضاييه حکم محکوميتم را اجرا کند

مدير مسوول روزنامه ايران در پاسخ به برخی اظهار نظرها درباره اجرا نشدن حکم محکوميت وی تصريح کرد که قوه قضاييه حکم را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، علی‌اکبر جوانفکر در حاشيه نخستين کنفراس علمی‌بين‌المللی جنبش غيرمتعهد‌ها در پاسخ به سوالی درباره حکم محکوميتش و آن‌چه وی پيش از اين درباره اجرا نشدن اين حکم گفته بود، اظهار کرد: قوه قضاييه حکم را اجرا کند، ما هم در خدمت هستيم؛ چراکه ما مخالف قانون نبوده‌ايم و هرچه بگويد تبعيت می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که «درخواست ماده ۱۸ داده‌ايم و منتظر رسيدگی به آن هستيم» گفت: تهديد‌هايی که در خصوص روزنامه ايران صورت گرفته هيچ همخوانی با حوزه‌های دينی ما نداشته و متناسب با اخلاقيات جامعه ما نيست.

وی در پاسخ به سوال ديگری درباره نام بردن از الله‌کرم تاکيد کرد: من اسم از کسی نبردم، ولی خود او در مصاحبه‌ای، همه اطرافيان رييس‌جمهور را مرتد خواند،‌ چرا کسی به خود اجازه می‌‌دهد، چنين حرفی بزند و درخواست صدور حکم ارتداد برای آن‌ها بکند.

جوانفکر ادامه داد: اين کار محکوم بوده و من تعجب می‌کنم يک رسانه چنين کاری کرده و اتفاقی نمی‌افتد در هر صورت ادامه چنين روندی باعث بی‌قانونی خواهد شد. برخی، از رسانه‌های جمعی برای رسيدن به اهداف خود استفاه می‌کنند، در حالی که اين رسانه‌ها برای استفاده عموم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016